قشقایی: برای راهیابی به جمع هشت تیم برتر دنیا می جنگیم
سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران بعد از شکست تیم آمریکا در مسابقات قهرمانی جهان و صعود به مرحله دوم رقابت ها گفت: برای صعود به جمع ۸ تیم برتر دنیا می جنگیم.
سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران بعد از شکست تیم آمریکا در مسابقات قهرمانی جهان و صعود به مرحله دوم رقابت ها گفت: برای صعود به جمع ۸ تیم برتر دنیا می جنگیم.


دیدگاهتان را بنویسید