×

قشقایی: برای راهیابی به جمع هشت تیم برتر دنیا می جنگیم

  • کد نوشته: 11119
  • 24 ژوئن 2026
  • 0
  • سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران بعد از شکست تیم آمریکا در مسابقات قهرمانی جهان و صعود به مرحله دوم رقابت ها گفت: برای صعود به جمع ۸ تیم برتر دنیا می جنگیم.

    قشقایی: برای راهیابی به جمع هشت تیم برتر دنیا می جنگیم

    سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران بعد از شکست تیم آمریکا در مسابقات قهرمانی جهان و صعود به مرحله دوم رقابت ها گفت: برای صعود به جمع ۸ تیم برتر دنیا می جنگیم.

    خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *