ایران: اجرای پادمان در شرایط جنگی ممکن نیست/انتقاد از سکوت آژانس دربرابر تجاوزگری
لندن – ایرنا – جمهوری اسلامی ایران در یادداشت توضیحی خود به شورای حکام با انتقاد از سکوت مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی درباره تجاوزات نظامی جنایتکارانه نیروهای آمریکایی و رژیم اسرائیل علیه حاکمیت و تمامیت ارضی ایران و نیز زیرساختهای آن از جمله مؤسسات هستهای تحت پادمان آژانس، تأکید کرد که اجرای عادی پادمان […]
لندن – ایرنا – جمهوری اسلامی ایران در یادداشت توضیحی خود به شورای حکام با انتقاد از سکوت مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی درباره تجاوزات نظامی جنایتکارانه نیروهای آمریکایی و رژیم اسرائیل علیه حاکمیت و تمامیت ارضی ایران و نیز زیرساختهای آن از جمله مؤسسات هستهای تحت پادمان آژانس، تأکید کرد که اجرای عادی پادمان در شرایط جنگی ممکن نیست.

دیدگاهتان را بنویسید