تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال احیا شد
ارومیه – فرماندار چهاربرج از احیای تالاب قره قشلاق شهرستان چهاربرج بعد از ۱۵ سال خبر داد.
ارومیه – فرماندار چهاربرج از احیای تالاب قره قشلاق شهرستان چهاربرج بعد از ۱۵ سال خبر داد.
ارومیه – فرماندار چهاربرج از احیای تالاب قره قشلاق شهرستان چهاربرج بعد از ۱۵ سال خبر داد.
ارومیه – فرماندار چهاربرج از احیای تالاب قره قشلاق شهرستان چهاربرج بعد از ۱۵ سال خبر داد.
دیدگاهتان را بنویسید