نشت گاز در منزل مسکونی بندرعباس یک مصدوم بر جای گذاشت
بندرعباس – رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از مصدومیت یک نفر بر اثر نشت گاز در یک منزل مسکونی در محله ۲۲ بهمن این شهر خبر داد.
بندرعباس – رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از مصدومیت یک نفر بر اثر نشت گاز در یک منزل مسکونی در محله ۲۲ بهمن این شهر خبر داد.


دیدگاهتان را بنویسید