پزشکیان اسلامآباد را ترک کرد
رئیس جمهور کشورمان پس از دیدار و گفتوگو با مقامات پاکستان، اسلامآباد را ترک کرد.
رئیس جمهور کشورمان پس از دیدار و گفتوگو با مقامات پاکستان، اسلامآباد را ترک کرد.
google-site-verification=mbTx4wlA-vmj4ll21CVOd3PoZPNN8GERLHibsl7V8TE
رئیس جمهور کشورمان پس از دیدار و گفتوگو با مقامات پاکستان، اسلامآباد را ترک کرد.
رئیس جمهور کشورمان پس از دیدار و گفتوگو با مقامات پاکستان، اسلامآباد را ترک کرد.
دیدگاهتان را بنویسید