تاریخ انتشار:۱۷:۳۱ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
عصر دنا: انتخابات هیئت رئیسه سال چهارم از دوره چهارم شورای شهر یاسوج با همراهی حاشیه‌های زیادی همراه شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): انتخابات هیأت رئیسه سال چهارم شورای شهر یاسوج با حضور فرماندار بویراحمد و شرکت ۱۱ نفر از اعضای شورا در محل شورای شهر یاسوج برگزار شد.

 در این نشست «هدایت‌اکبری» و «سرافراز اردشیری» به عنوان کاندیدای ریاست شورای شهر یاسوج مطرح شدند که بعد از رأی گیری «هدایت اکبری» به عنوان رئیس انتخاب شد.

 هدایت امیری رئیس سابق شورای شهر یاسوج در جلسه انتخابات هئیت رئیسه جدید این شورا، اظهار کرد: در شورای شهر یاسوج با چالش‌ها و اختلافات زیادی مواجه بودیم که با تلاش، تعامل و همراهی اعضا این اختلافات به حداقل ممکن رسید.

امیری در ادامه با بیان اینکه با روحیه همکاری و دلسوزی بیشتر مسائل جمع کردیم، افزود: کارگروه‌های مختلفی را به منظور بررسی مشکلات شهر راه‌اندازی کردیم.

وی افزود: این شهر در آینده با مشکل قبرستان روبرو می‌شود که از هم‌اکنون باید به فکر آن باشیم.

 ساماندهی بازار، عوارض، تصمیم گیری و تشکیل کارگروه برای ساماندهی ۴۵ متری‌های دولت آباد، نجف آباد، بلوکو و بنسنجان، تصویب و ضوابط‌ مندی بودجه شورا برای اولین بار، برگزاری ۹۱ جلسه رسمی و انتخاب حسابرس برای حسابرسی شهردار یاسوج از جمله اقدامات شورا در یک سال اخیر بود که هدایت‌ امیری به آنها اشاره کرد.

رئیس شورای شهر یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: من عذرخواهی می‌کنم از مردم شهر یاسوج بخاطر انتخاب شهردار، من بدهکار مردمم هستم، اینجانب می‌پذیرم که در انتخاب شهردار اشتباه کردم.

وی با بیان اینکه هیچ وقت خودم را برای انتخاب شهردار یاسوج نمی‌بخشم، افزود: تذکرات زیادی را به شهردار یاسوج در خصوص برخی اقدامات دادیم ولی توجهی صورت نگرفت.

«امیری» ادامه داد: امروز دیگر به خاطر منافع شهر و مردمم سکوت نخواهم کرد و تخلفات شهردار یاسوج را با تمام جزئیات به استاندار کهگیلویه و بویراحمد تحویل می‌دهم.

 اما آن روی سکه حرف و حدیث‌های دیگری مردم و سایر اعضای شورای شهر یاسوج مطرح کردند.

علی علی‌پور عضو شورای شهر یاسوج در گفت‌وگو با کبنانیوز، اظهار کرد: متاسفانه در شورای شهر یاسوج گروه حداکثر و حداقلی تشکیل شده و گروه حداکثر همپیمان هستند برای انتخاب رئیس و در واقع این کار خیانت به رأی مردم است، چرا که شاید فردی توانمند برای رئیسی انتخاب نشود.

پشت پرده‌های زیادی انتخابات هئیت رئیسه شورای شهر یاسوج دارد، که شاید نتوان در اینجا به آنها اشاره کرد، اما اینکه برخی از شهروندان یاسوج که همزمان با انتخابات هئیت رئیسه در جلوی محل شورا تجمع کردند، اظهار کردند: ما شب گذشته می‌دانستیم، چه کسی رئیس شده است. موضوعی که وقتی خبرنگار کبنانیوز این سئوال را مطرح کرد، فرماندار بویراحمد هم با لبخندی به آن واکنش نشان داد.

«هدایت اکبری» نیز در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز، گفت: این سخن که می‌گویند رئیس شب گذشته مشخص شده بود، صحت ندارد.

وی افزود: درب شورا بر روی همه رسانه‌ها و مردم باز است.

 از ۱۱ رای مأخوذه، هدایت اکبری ۸ رأی، سرافراز اردشیری ۲ رأی و یک رأی نیز سفید بود که در نهایت هدایت اکبری با کسب اکثریت آرا به‌عنوان رئیس جدید شورای شهر یاسوج انتخاب شد.

Shora-yasuj (1) Shora-yasuj (2) Shora-yasuj (3) Shora-yasuj (4) Shora-yasuj (5) Shora-yasuj (6) Shora-yasuj (7)

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین