کد خبر: ۲۳۴۶۱
تاریخ انتشار:۱۴:۰۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: ​ امروز قیمت گوشت گوساله ثبات را تجربه کرده است، هر کیلو مرغ کشتار در بازار ریزش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و 77,038 تومان خرید و فروش شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا به نقل از  اقتصادنیوز، بازار گوشت و دام تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، شاهد افت قیمت گوشت مرغ در جریان معاملات نسبت به روز پیش است.

photo_2024-04-23_11-21-45

 

قیمت مرغ کشتار امروز

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار ریزش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و 77,038 تومان خرید و فروش شد.

 

 
رصد بازار

قیمت گوشت مرغ و گوشت گوساله امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سقوط قیمت مرغ در بازار+ جدول

 
کدخبر: ۶۴۲۴۱۹
​اقتصادنیوز: امروز قیمت گوشت گوساله ثبات را تجربه کرده است، هر کیلو مرغ کشتار در بازار ریزش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و 77,038 تومان خرید و فروش شد.
قیمت گوشت مرغ و گوشت گوساله امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سقوط قیمت مرغ در بازار+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز، بازار گوشت و دام تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، شاهد افت قیمت گوشت مرغ در جریان معاملات نسبت به روز پیش است.

photo_2024-04-23_11-21-45

 

قیمت مرغ کشتار امروز

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار ریزش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و 77,038 تومان خرید و فروش شد.

قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد کاهش قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار 54,028 تومان معامله شد.

قیمت گوشت قرمز منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم خلاف روند روزهای اخیر در بازار امروز ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرد، 325 هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

 
 
 

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش افزایش قیمت را تجربه کرد و کیلویی 84 هزار و 500 تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با ثبات قیمت را  نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و 625 هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی 300 هزار تومان معامله شد.

 

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار 341 هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین