تاریخ انتشار:۱۱:۵۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: معاون هماهنگ کننده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد برنامه های هفته ملی سلامت در این یگان را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سرهنگ پاسدار جهانگیر پورملک گفت: هفته سلامت (یکم تا هفتم اردیبهشت) امسال با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» نامگذاری شده و به مناسبت این هفته برنامه های مختلفی در تیپ 48 فتح اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: صعود رزمندگان تیپ ۴۸ فتح به قله دوگوش آبشار یاسوج،دعوت از دکتر جانمحمد ملک زاده متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و ارائه توضیحاتی درباره بهبود تغذیه و سبک غذایی در خانواده توسط ایشان برای کارکنان تیپ از جمله این برنامه هاست.

معاون هماهنگ کننده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: برپایی ایستگاه پایش علائم سلامت فردی (فشارخون، تست قند خون و BMi کارکنان)، دعوت ازروانشناس جهت ارائه مطالبی در مورد کنترل استرس و اضطراب و بهبود شاخص های سلامت روان برای کارکنان یگان و خانواده آنان، اهدای خون و پیاده روی همگانی از دیگر برنامه های هفته سلامت در این یگان است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین