تاریخ انتشار:۱۲:۲۷ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: مسئول مسئول حرکت های جهادی بسیج سازندگی استان گفت: حدود ۷۴۰ گروه جهادی درحوزه مختلف فرهنگی و عمرانی مشغول فعالیت هستند و تاکنون ۱۰۰ مدرسه و تعداد زیادی از مساجد به همت این گرو‌ها مرمت و بازسازی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، وفانژاد مسئول عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 28 گرو‌های جهادی بسیج دانشجویی درقالب موضوعات مختلف و با حضور درمناطق کم برخوردار به مردم خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

 وی اضافه کرد: این گرو‌های جهادی هرساله درچند نوبت در تابستان، پاییز و نوروز خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌دهند.

حجت الاسلام حرمت کیش مسئول حرکت های جهادی بسیج سازندگی استان هم ازفعالیت گرو‌های جهادی درحوزه فرهنگی، مرمت مساجد و مدارس استان خبرداد وگفت: حدود ۷۴۰ گروه جهادی درحوزه مختلف فرهنگی و عمرانی مشغول فعالیت هستند و تاکنون ۱۰۰ مدرسه و تعداد زیادی از مساجد به همت این گرو‌ها مرمت و بازسازی شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین