تاریخ انتشار:۱۵:۲۵ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: یاسوج_ فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: فاز اول عملیات آبرسانی به ۴ شهر ۶۰ درصد پیشرفت دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید حمزه محقق در بازدید از پروژه آب چهار شهر افزود: فاز اول پروژه انتقال آب شرب از سد کوثر به چهار شهر دهدشت، سوق، لنده و چرام در دست اقدام است.

وی ابراز داشت: لوله گذاری ۱۳ کیلومتر از ۲۸ کیلومتر فاصله تصفیه خانه سد کوثر تا شهر دهدشت انجام شده است.

محقق با بیان اینکه فاز اول دارای پنج عدد مخزن است، تصریح کرد: سه عدد از این مخزن‌ها کامل به اتمام رسیده و دو مخزن دیگر در دست اجرا است.

فرماندار کهگیلویه گفت: تا پایان سال جاری حداقل ۲۱ کیلومتر از لوله گذاری فاز اول انجام خواهد شد.

محقق زاده پیشرفت فیزیکی فاز اول این پروژه را قریب ۶۰ درصد خواند تاکید کرد: فازهای دوم و سوم باید در کمیته برنامه‌ریزی استانی مطرح و تصمیمات خوبی در سطح وزارتخانه اخذ شده و تا پایان دولت این طرح به بهره برداری برسد.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به بهره مندی ۳۵۰ روستا از آب شرب در طول مسیر خاطر نشان کرد: رفع کامل تنش آبی در این مسیر و برخورداری بالغ بر ۲۴۰ هزار نفر از آب شرب پایدار در دستور کار قرار دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین