کد خبر: ۲۲۶۵۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۱۰:۲۷ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: براساس اطلاعیه ستاد انتخابات صدا و سیما، مناظره‌های نامزد‌های انتخابات امروز از کانال‌های انتخاباتی در سه نوبت پخش می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: فضای انتخاباتی از امروز سوم اسفندماه به صورت رسمی آغاز می‌شود و هر روز از ساعت ۹ تا ۱۱ برای هر سه کانال انتخاباتی پخش رسمی را خواهیم داشت.

رئوف با بیان اینکه بینندگان می‌توانند بازپخش مناظره‌ها را هر روز از ساعت ۱۵ تا ۱۷ آن روز و ساعت ۲۰ تا لغایت ۲۲ مشاهده کنند ادامه داد: شیوه‌ی تبلیغات در همه نظام‌های انتخاباتی براساس قانون انتخابات متفاوت بوده است.

امیر رئوف با بیان اینکه صدا و سیما از بستر خود برای تبلیغات استفاده کرده و فرصت‌هایی را به شکل برابر در اختیار کاندیداها قرار داده است افزود: صدا و سیما در این موضوع پیش‌دستانه عمل کرد و عبا وجود اینکه می‌توانست در کف انتظارات قانون‌گذار عمل کند یک طرح نو راه انداخت و حدود ۲۰۰ کانال تلویزیونی برای دویست حوزه‌ی انتخابیه کشور تاسیس کرد که سهم استان کهگیلویه و بویراحمد متناسب با سه حوزه‌ی انتخابیه ۳ کانال تلویزیونی بود.

وی اضافه کرد: کانال‌های انتخاباتی از ۲۴ دی‌ماه در استان کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شد و فعالیت خود را حول محور مشارکت آغاز کرد.

رئوف بیان کرد: برنامه‌های تبلیغاتی کاندیدا از امروز سوم اسفندماه متناسب با مباحث قانونی حول محور تبلیغات ۲۰ دقیقه‌ای رسماً پخش می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای استان گفت: سامانه‌ی تبلیغات سازمان صدا و سیما که از طریق اطلاع‌رسانی خدمت همه‌ی داوطلبان اعلام شده بود به صورت رایگان در اختیار داوطلبان قرار گرفت و تعدادی سوالات به صورت اختیاری بارگذاری شد که افراد سوالات را انتخاب کرده و مواضع خودشان را اعلام و تدوین کردند.

وی در خصوص شیوه تولید مناظره ها هم ادامه داد: باید مکانی برای مناظره کاندیداها محیا می‌شد تا بتوانند نظرات خودشان را ارائه دهند و همدیگر را نقد کنند، چالش در مناظره داشته باشیم تا تبادل افکار و اندیشه‌ها صورت گیرد.

امیر رئوف گفت: بر اساس برنامه‌ریزی که صورت گرفت و بر اساس فرصت زمانی که در طول این هفت روز تبلیغات انتخاباتی قانون‌گذار در اختیار صدا و سیما قرار داده است، حدود هفت مناظره به صورت روزانه برای ۳ کانال تلویزیونی پیش‌بینی شده است و هر مناظره انتخاباتی به صورت هفت روز در کانال‌های تلویزیونی و انتخاباتی پخش می‌شود.

رئوف گفت: حدود ۲۱ مناظره در استودیوی صدا و سیما ضبط شده که سهم هر حوزه‌ی انتخابیه هفت مناظره است.

وی مدت زمان برای هر مناظره حدود ۱۲۰ تا ۱۷۰ دقیقه عنوان کرد و افزود: بیش از هزار و 100 دقیقه مناظره برای برخی از حوزه‌های انتخابیه تولید شده که در طول ایام هفته پخش خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای استان ادامه داد: حدود ۸۵۰ دقیقه مناظره انتخاباتی تولید شد که کاندیدای توانمند در برخی از حوزه‌های انتخابیه حضور پیدا کردند، به‌ویژه افراد شاخص حوزه‌های بویراحمد، دنا و مارگون که در دوره‌های مختلف به‌عنوان کاندیداها فعالیت داشتند نیز در این مناظره‌ها حضور بهم رساندند.

رئوف اضافه کرد: برنامه‌ها و مناظرات با حضور این کاندیدا و نماینده هیئت نظارت و هیئت اجرائی ضبط شدو در فضای مناظره ضمن حرمت و اخلاق‌مداری به‌شدت داغ بود و برخی از سوالاتی که در افکار عمومی وجود داشت مطرح شد که افراد در آن فرصت‌ همدیگر را نقد کردند و این امکان کاملاً به شکل عادلانه فراهم شد.

وی افزود: سئوالات مشترک در هر مناظره مطرح شد و افراد به این سئوالات پاسخ دادند، همچنین در مرحله دوم یک مدت زمان در اختیار کاندیداها قرار داده می‌شد که می‌توانستند دیدگاه‌های همدیگر را نقد کنند و مرحله پایانی هم جمع‌بندی بود تا کاندید مطالب ناتمام را مطرح و از فرصت جمع‌بندی در راستای تکمیل دیدگاه‌های خودشان استفاده کنند.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد انتخابات را رجوع به آرای عمومی دانست و گفت: پیوند وسیعی از طریق حاکمیت با مردم بر اساس آن نگاه اول در انقلاب وجود داشته که در این چهل و پنج سال کاملاَ به منصه ظهور رسیده است و مردم خودشان در سرنوشت خودشان حق تصمیم‌گیری دارند.

رئوف تصریح کرد: در برخی از دوره‌های انتخاباتی شایعه و القا می‌کردند که هرکسی را بخواهند به‌عنوان منتخب معرفی می‌کنند؛ اما این درست نیست در واقع میزان رأی مبناست؛ در فرمایشات امامین انقلاب هم روی این مسئله تاکید شده که «میزان رای ملت است» مقام معظم رهبری هم بارها فرمودند که «رأی مردم حق الناس است»
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حدود ۷۰ نفر در حوزه‌های سیما، فنی، پشتیبانی و فضای مجازی برای ضبط این مناظرات وقت گذاشتند.

وی افزود: وضعیت ایجاد ۲۰۰ کانال تلویزیونی در یک مقطع زمانی محدود از نظر فنی پیچیدگی‌های خاص دارد.
رئوف گفت: سازمان صدا و سیما تا قبل از راه‌اندازی کانال‌های انتخاباتی حدود ۱۵۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی را تحت مدیریت داشت؛ که در یک ماه گذشته حدود ۲۰۰ کانال تلویزیونی به آن اضافه شد.

مدیر کل صدا و سیمای استان افزود: راه‌اندازی و سیگنال‌رسانی زمینی و به واسطه منطقه کوهستانی بسیار پیچیده و سخت بود اما تلاش کردیم تا بتوانیم تصاویر کاندیدای انتخاباتی را برای ۸۰ درصد جمعیت حوزه‌های انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد مخابره کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
آقای دکتر بهرامی شما میخواهید نماینده مردم شوید یا نماینده پیمانکار ؟

تبلیغات نامزدهای انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز سوم اسفند ماه رسماً آغاز شد و سوال اکثریت مردم در شهرستان های بویراحمد ، دنا و مارگون این است هزینه ستادهای انتخاباتی نامزدها از کجا تامین می شود؟

آقای دکتر محمد بهرامی یکی از نامزدهای انتخابات این دوره است که حمایت اغلب پیمانکاران استان را به همراه داشته است .

سیف اله آزاده ، عظیم شفیع نژاد ، چنگیز شهرخ پور ، محمدخوبانی ، اصغر علی پور ، ارغوان شجاعی ، بابک درست و‌‌‌... پیمانکارانی هستند که این نامزد انتخاباتی را در مجالس ، محافل ، میتینگ های انتخاباتی مورد حمایت قرار داده اند .

آقای دکتر بهرامی در این خصوص روشنگری کنید آیا هزینه ستادهای انتخاباتی شما را این پیمانکاران پرداخت می کنند ؟؟؟

لازم است دستگاه های نظارتی و مسولان نظارت بر انتخابات در این خصوص پیگیری لازم را انجام دهند.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
با سلام سخنرانی های انتخاباتی آقای منتظریان را در لایو اینستاگرام بگیرید تا مخاطبان بصورت زنده ببینند مشابه بهرامی
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
هر دوره موج ب سمت یکیه.بهرامی انتخابات رو میبره.
سید حسن موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
انشالا برنده انتخابات دکتر بهرامی میباشد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین