کد خبر: ۲۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۳۶ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
گامی در جهت استقلال شهرستان های جدید؛
عصر دنا: مهندس ذبیح الله محمدی طی حکمی از سوی مهندس عزت الله بهشتی فرد به عنوان اولین رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لنده منصوب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): به گزارش عصر دنا در آيين توديع و معارفه اولین رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان لنده كه با حضور مدیر کل، معاون برنامه ریزی و پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، فرماندار، امام جمعه، رئیس اداره منابع طبیعی کهگیلویه، شورای اداری و تنی چند از اعضای سازمانهای مردم نهاد در شهرستان لنده برگزار شد، مهندس ذبیح الله محمدی به عنوان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان منصوب واز تلاش هاي خسرو محمدی مسئول این اداره در سالهای گذشته با اهداي لوح تقدير قدر داني شد.

شهرستان لنده تا قبل از سال 1391 یکی از بخش های  شهرستان کهگیلویه محسوب می گردید و خسرو محمدی مسئول منابع طبیعی این بخش بود. با انتخاب رئیس این اداره واستقلال این اداره، کلیه مستندات و مدارک مربوطه از شهرستان کهگیلویه به منابع طبیعی لنده انتقال خواهد یافت. 

ذبیح الله محمدی فارغ التحصل رشته مهندسی منابع طبیعی گرایش مرتعداری در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاههای صنعتی اصفهان و دانشگاه گرگان می باشد و بالغ بر 16 سال سابقه کار در منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه را دارد. وی تا پیش از این ابلاغ، مسئول واحد مرتعداری و آبخیزداری این اداره بود.

در خاتمه جلسه، حکم اولین رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده قرائت شد.




ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
علی کرم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
تبریک خدمت اقای مهندس محمدی انشالله که همیشه سربلند و پیروز باشید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین