تاریخ انتشار:۱۴:۳۷ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: ۴۹ پروژه برق در شهرستان بویراحمد با اعتبار افزون بر ۶۵۰ میلیارد ریال روز دوشنبه با حضور فرماندار این شهرستان و جمعی از مدیران به بهره‌برداری رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

۵۵ پروژه برق در شهرستان بویراحمد با حضور شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

فرماندار بویراحمد در این آئین، اظهار کرد: ۴۹ پروژه برق افزون بر ۶۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

شهرام مهدوی مطلق افزود: حجم عملیاتی پروژه‌های افتتاحی ۱۷۰ کیلومتر تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، نصب ۴۱ دستگاه ترانسفورماتور، نصب و تعویض یک هزار و ۶۷۵ اصله پایه فشار متوسط و ضعیف، احداث ۱۸ کیلومتر شبکه فشار متوسط، نصب ۱۵۰۰ دستگاه چراغ کم‌مصرف روشنایی معابر و نصب و تعویض بیش از ۲ هزار چراغ روشنایی معابر است.

وی بیان کرد: شرکت برق کارجهادی را شروع کرده است، ما ناپایداری زیاد برق را در سطح شهرستان و به‌ویژه شهر یاسوج شاهد بودیم که با تلاش مدیران و دستاندرکاران برق این مشکل مرتفع شده است.

فرماندار بویراحمد ابراز کرد: مردم شایسته بهترین‌ها هستند، باید برای کم‌ کردن فاصله‌های خدمات‌دهی به مردم تلاش بیشتری انجام گیرد تا به نقطه مطلوب برسیم.

مهدوی مطلق گفت: عملیات اجرایی ۶ پروژه برق با اعتباری افزون بر ۱۳۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم با تبدیل ۴۹۶ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، توسعه شبکه فشار ضعیف به طول ۳۲۰ کیلومتر، اصلاح شبکه فشار ضعیف ۱۵۲ ، توسعه شبکه فشار متوسط ۲۴۹ ، اصلاح فشار متوسط ۸۰ کیلومتر، احداث پست توزیع ۳۷۹ دستگاه و برق دار کردن ۲۲ روستا با هزینه ای بیش از هفت هزارو ۸۴۳ میلیون ریال عملکرد خوبی داشته است.

افتتاح پروژهای برق رسانی شهرستان بویراحمد+ عکس

افتتاح پروژهای برق رسانی شهرستان بویراحمد+ عکس

افتتاح پروژهای برق رسانی شهرستان بویراحمد+ عکس

افتتاح پروژهای برق رسانی شهرستان بویراحمد+ عکس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین