تاریخ انتشار:۱۵:۱۷ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اهمیت شرکت مردم در انتخابات گفت:نخبگان و افراد شاخص نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در پای صندوق های رای دارند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ایرنا: حمید خرم دل روز شنبه در همایش نخبگان و اعضای هیات های اندیشه ورز کهگیلویه و بویراحمد افزود:هر اندازه دامنه آگاهی ها و دانسته های مردم درباره کارکردهای مجلس شورای اسلامی عمیق تر باشد، مشارکت مردم هم در انتخابات افزایش می یابد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد:تشریح پیامدهای حضور گسترده مردم در انتخابات از سوی نخبگان باعث افزایش آگاهی و ایجاد انگیزه بیشتر برای حضور در پای صندوق های رای می شود.

وی تاکید کرد: دشمن این روزها بیشتر از دوره های پیش تلاش می‌کند که مشارکت مردم در انتخابات کاهش یابد غافل از اینکه حضور مردم از ابتدای انقلاب اسلامی وجود داشته و ادامه خواهد داشت.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس کهگیلویه و بویراحمد با افزایش قابل توجهی نسبت به دوره های گذشته همراه بوده است. در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، تعداد نامزدهای ثبت نامی در این استان ۹۳ نفر بود که در این دوره به ۱۷۴ نفر افزایش یافته است.

۱۳۰ نفر از سوی هیات های اجرایی استان و در سه حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، باشت و گچساران و کهگیلویه بزرگ تایید صلاحیت شده اند.

آب و کندی رشد جمعیت مهمترین مسایل کشور

مسوول سازمان بسیج ادارت و کارمندان گفت:کمبود مایع حیات بخش آب و کندی آهنگ رشد جمعیت مهمترین مسایل کشور و نگرانی های مسوولان است.

سردار فضل الله کفیل با اشاره به کم بارانی های امسال و کاهش ذخیره برخی سدهای استان تاکید کرد: صرفه جویی در مصرف آب به ویژه حوزه کشاورزی از مهمترین وظایف هر ایرانی برای عبور از پیامدهای کاهش بارندگی ها در سال جاری است.

وی با اشاره به کاهش میل خانواده ها به مساله فرزندآوری در دو دهه اخیر تاکید کرد:افزایش آهنگ رشد جمعیت کشورمان نیازمند تحقق قوانین حمایت از خانواده است.

مسوول سازمان بسیج ادارت و کارمندان تصریح کرد:این روزها مسایل دیگری مانند تورم زندگی شهروندان را تحت تاثیر قرار داده اما هیچ مساله ای به اندازه کاهش استقبال مردم به فرزندآوری و آب جامعه کشورمان را تهدید نمی کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین