تاریخ انتشار:۱۲:۰۸ - ۲۷ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص رهاورد سفر عبدالحسین روح‌الامینی به استان بیانیه‌ای صادر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، متن این بیانیه به شرح زیر است.
شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با نهایت خضوع در برابر اعتماد، همکاری و همراهی مردم شریف استان پیرامون رونق‌بخشی و برگزاری موفق مجمع عمومی مردم‌ پایه ائتلاف استان و ره‌آورد سفر دو روزه جناب دکتر روح‌الامینی معاون محترم امور استان‌های ائتلاف کشور و هیأت همراه، نکاتی را مختصراً به استحضار می‌رساند؛
۱. از استقبال عموم مردم شریف و وفادار، به‌ویژه نیرو‌های مؤمن و انقلابی، در همه برنامه‌های شورای ائتلاف استان سپاسمندیم.
۲. از جوانان شورای ائتلاف و مشارکت پویا و با نشاط‌شان به ویژه؛ در «همایش باشکوه به سوی مشارکت حداکثری» و انتخابات «مجمع عمومی ائتلاف استان» سپاس ویژه به عمل می‌آید.
۳. از مشارکت مؤثر بانوان به ویژه نقش‌آفرینی آنان در همه مراحل و فرایند شکل‌گیری شورای ائتلاف تشکر به عمل می‌آید.
۴. از پیش‌کسوتان، متنفذین و سرآمدان جریان انقلاب که متواضعانه در برنامه‌ها رونق‌بخش محافل تشکیلات ارزشی بودند و با مشاورت، هدایت، حمایت و مشارکت‌شان باعث دلگرمی جوان‌تر‌های تشکیلات شدند سپاسگزاریم.
۵. از معاون محترم سیاسی امنیتی استاندار که در زمینه سالن‌ها و اماکن برگزاری محافل ائتلاف همکاری داشتند قدردانی می‌نماییم.
۶. از نماینده معزز و مکرم ولی فقیه در استان و استاندار محترم که شورای ائتلاف استان را به حضور پذیرفتند و نصایح مشفقانه‌ای را تقدیم فرمودند، سپاسمندیم.
۷. از عموم کنشگران سیاسی ائتلاف، به ویژه اعزه شهرستان‌های ۹‌گانه که پابه‌پای ائتلاف استان و با تحمل مرارت سفر حلاوت شکوه مجمع را رقم زدند، تجلیل می‌نماییم.
۸. از رسانه‌ها و مجاهدان عرصه خبر و تحلیل تجلیل می‌نماییم.
۹. از تک‌تک اهالی ائتلاف استان اعم از مؤسسین، دبیران احزاب، مجریان، ناظران، منصوبین و منتخبین؛ رأی‌دهندگان و رأی گیرندگان که در عناوین و قوالب مختلف ایفای نقش نمودند و با برگزاری مجمع عمومی، همایش و سلسله برنامه‌ها و جلسات پربار، فشرده و شبانه‌روزیِ منسجم، کاربردی، موفق و باشکوه، که به اذعان مهمانان کشوری، برنامه‌ها در نوع، نسبت و مقیاس کشوری، ویژه بود، سپاسگزاریم.
۱۰. همه این رویداد‌ها، فرایند‌ها و کنش‌ها با رویکرد و هدف برگزاری یک انتخابات در تراز انقلاب و با مشارکت حداکثری همراه با رقابت، سلامت و امنیت است.
از همین‌جا؛ از همه نامزد‌های محترم انتخابات و هواداران عزیزشان در همه ۹ شهرستان و هر سه حوزه انتخابیه استان، فروتنانه درخواست می‌نماییم که با اخلاق‌مداری و کنش و منش انقلابی، ضمن حفظ نشاط و پویایی فضای رقابت‌، از تخریب همدیگر و سیاه‌نمایی در فضای عمومی کشور به جد پرهیز نموده و از بوستان معطر مردم‌سالاری دینی همچون باغبانی مشفق مراقبت نمایند.
و آخر دعوانا أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِین
شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.