تاریخ انتشار:۱۴:۰۳ - ۲۲ دی ۱۴۰۲
امام جمعه کهگیلویه:
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه خطاب به نامزدهای انتخابات مجلس و هوادارانشان گفت: انتخابات می‌گذرد نه اینهایی که بخاطرشان به آبروی دیگری لطمه می‌زنید در قیامت شفاعت می‌کنند و نه کسانی که مورد تهمت قرار گرفته‌اند از آبرویشان می‌گذرند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا از دهدشت، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های جمعه به تبیین فضیلت ماه رجب پرداخت و گفت: رجب ماه محاسبه و استغفار است به اندازه هر روزش هزاران هزار سیئه بخشش و هزاران هزار حسنه نوشته می‌شود.

حامام جمعه کهگیلویه تصریح کرد: این روزها شاهد رقم خوردن برگ دیگری از دفتر اقتدار نظامی ایران هستیم فرزندان سرافراز ایران در ارتش قهرمان پاسخ دزدی علنی امریکا را دادند.

وی یادآور شد: نفتکش ما توسط شرکت حمل و نقل یونان با اقدام ناجوانمردانه سال گذشته ربوده شد؛ نیروهای امنیتی هشدار داده بودند که بی پاسخ نخواهند گذاشت.

خطیب نماز جمعه دهدشت با بیان اینکه ایران تسلط کامل بر خلیج فارس و دریای عمان دارد،افزود: هر موقعی که اراده کند برای منافع خود اقدام خواهد کرد.

وی در خصوص اهداف ایران از اجرای این عملیات در دریای عمان،گفت:می‌خواهد بگوید اجازه تعدی نسبت به حقوق ایران نخواهد داد و دشمن درامان نخواهد بود.

زمان کسب اجازه برای ماهیگیری در خلیج فارس گذشت/نسل سلیمانی اجازه تعدی به منافع نمی‌دهد

امام جمعه مرکز شهرستان گفت: برخی فکر می‌کنند زمان پهلوی است که ماهیگیران برای ماهیگیری در خلیج فارس نیاز به کسب اجازه داشتند، نمی‌دانند که این نسل نسل سلیمانی‌هاست.

وی ادامه داد: زمانی نیست که سه وزیر شرق و غرب در تهران جلسه بگیرند دو روز بعدش محمدرضا پهلوی را دعوت کنند، امروز هر کجا به منافع ما تجاوز شود پاسخی سنگین‌تر خواهیم داد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر افزود: با این اقدام پیام امنیت و ثبات خلیج فارس را به کشورهای حاشیه جنوبی مخابره کردیم و هشدار دادیم در پازل امریکا اگر بناست بازی کنید ضرر خواهید کرد.

امام جمعه کهگیلویه به حملات هوایی امریکا و انگلیس و اهداف نظامی در یمن اشاره کرد و تصریح کرد: این حملات نشانه این است که سطح حملات برادران انصارلله بازدارنده بود که امریکا مجبور شد ورود مستقیم نظامی انجام دهد و تلاش دارند جبهه مقاومت را تضعیف کنند اما موفق نخواهند شد.

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: اراده فرزندان مقاومت این است برای همیشه استکبار را از متطقه خارج کنند و این بازدارندگی را بیرون از منطقه هم توسعه خواهیم داد.

جبهه مقاومت برنامه‌هایی برای خروج امریکا دارد

وی تأکید کرد: بنا نیست حبهه مقاومت همه برگهایش را امروز رو بکند، جبهه مقاومت گزینه‌های متفاوت در همه عرصه ها دارد، یمنی‌ها نشان دادند نه اهل شعار بلکه عملگرا هستند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: یمنی‌ها بازیگر شبه دولتی هستند نگران تحریم‌های امریکا نیستند اسراییل هم توان حمله به یمن ندارد.

وی در ادامه گفت: برخی اگر فریاد می‌زنند در دریای عرب امنیت وجود ندارد بدانند که مقصر سازمان ملل است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با اشاره به اینکه زن و بچه مسلمان زیر چکمه صهیونیست است و نباید سکوت کرد،افزود: نسل عاشوراییم ما دنبال روی پیامبری هستیم که در جنگ احزاب با وجود تعداد اندک مسلمان عقب‌نشینی نکرد ما جانمان از برادران یمن رنگین‌تر نیست.

عملیات کربلای 5 یادآور رشادت دلیرمردان است

وی مجاهدت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: ما امروز در کربلای پنج قرار داریم، عملیاتی که یادآور رشادت فرماندهانی مانند البرز پناهی در کهگیلویه است، مارا تهدید می کنید؟ هر کجا وارد شدید پوزه شما را به خاک مالیدیم.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه رسوایی استکبار در یمن ثابت خواهد شد، گفت: از این به بعد جایی برای امریکا نخواهد بود.

امام جمعه کهگیلویه رعایت تقوای سیاسی در انتخابات را مهم خواند و گفت: انتخابات می‌گذرد نه اینهایی که بخاطرشان به آبروی دیگری لطمه می‌زنید در قیامت شفاعت می‌کنند و نه کسانی که مورد تهمت قرار گرفته‌اند از آبرویشان می‌گذرند، مراقب باشیم اخلاق و تقوا را رعایت کنیم.

وی با اشاره به توصیه انتخاباتی در خطبه گذشته، گفت: هفته گذشته عرایضی داشتم برخی آقایان به خود گرفتند، بدانید هر نکته انتخابات که مطرح می‌شود مطابق فرمایشات رهبری است اگر کسی به خود گرفت مقابل فرامین رهبری قرار دارد.

وی با بیان اینکه در خطبه‌ها باز هم نکات انتخاباتی را گوشزد خواهم کرد، افزود: مهم نیست با حرف ما رأی از کسی کم شود شاخصه‌ها را می‌گوییم و توصیه می‌کنیم به اطرافیانشان بگویند کافی است اندازه نگه دار که اندازه نکوست.

انتهای خبر

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین