تاریخ انتشار:۲۳:۲۰ - ۱۳ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: «امین رایگان» کاندیدای حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ درپی شهادت جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان پیامی صادر کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا متن پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
«لَهُمْ عَذابٌ شَدِیدٌ وَ اللّهُ عَزِیزٌ ذو انْتِقام».(آل عمران/۴) «براى آنها عذابى سخت است و خدا قدرتمند و انتقام گیرنده است».

بار دیگر دست های ناپاک و خبیث رژیم اپارتاید در ترور وحشیانه عزیزان مان خودش را نشان داد تا به همگان ثابت شود که هدف این غده سرطان و رژیم نامشروع چیزی جز گسترش افراطی گری در دنیا نیست و میل به خونریزی، نسل کشی و تغییر مرزها در وجود آنها بی انتهاست.

اینجانب امین رایگان این حادثه ناگوار را به شدت محکوم و به مقام معظم رهبری،ملت شریف ایران و خانواده های داغدار صمیمانه تسلیت عرض می کنم و برای مصدومین این حادثه آرزوی شفای عاجل دارم.

پیام «امین رایگان» کاندیدای جوان کهگیلویه بزرگ در پی انفجار تروریستی کرمان

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.