تاریخ انتشار:۲۳:۱۳ - ۰۴ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: برترین های جشنواره مالک اشتر اِشراف فرماندهی تیپ ۴۸ فتح در زمینه های سازندگی، محرومیت زدایی، پشتیبانی و مخابرات تجلیل شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نماینده ولی فقیه در استان امروز دوشنبه چهارم دی در مراسم تجلیل از برترین های جشنواره مالک اشتر اشراف فرماندهی تیپ ۴۸ فتح افزود: رزمندگان تیپ ۴۸ فتح در این چند سال با وجود دور بودن از خانواده و شرایط سخت در مرزها از جمهوری اسلامی دفاع کردند.

آیت اله حسینی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز همه قدرت ها را به چالش کشانده است، افزود: آمریکا می گوید یک روز ایرانیان از ما می ترسیدند و حالا ما از قدرت ایرانیان می ترسیم.

وی با بیان اینکه فعالیت های جمهوری اسلامی همان رسالتی است که امام زمان(عج) از ما می خواهد، ادامه داد: ما امروز دستورات خداوند متعال را اجرا می کنیم و هیچ هراسی نداریم.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح هم با بیان اینکه رزمندگان این تیپ هیچ گاه نگذاشتند جزیره امن جمهوری اسلامی ناامن شود، گفت: این رزمندگان امروز در حوزه ها و عرصه های مختلف در آمادگی کامل برای مقابله با دشمن هستند.

سردار حسن حکمتیان افزود: رزمندگان تیپ ۴۸ فتح نه تنها در جنگ سخت بلکه امروزه در عرصه سازندگی، محرومیت زدایی، کرونا، آتش سوزی، سیل و زلزله آماده خدمت رسانی به مردم بودند و هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین