تاریخ انتشار:۱۵:۰۳ - ۰۳ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: سرپرست انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه کارکنان این اداره کل با حضور بر مزار شهید گمنام تازه تشییع شده با آرمانهای این شهید بزرگوار تجدید میثاق کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، سید عباس رضایی و جمعی از کارکنان این اداره کل با حضور بر مزار شهید گمنام دفن شده در محوطه استانداری با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهید ادای احترام کردند.
 
دکتر رضایی در این آیین که با حضور سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت، بیان کرد: راه و منش شهدا باید امروزه سرلوحه کار ما قرار گیرد و چراغ راه باشد.
 
وی افزود: در مسیر شهدا گام برداشتن، عاملی مهم در بالا بردن روحیه ایثار برای خدمت بهتر به جامعه است.
 
مهندس هاشمی مهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در حاشیه این برنامه، خاطر نشان کرد: در روز شهادت حضرت فاطمه (س) تشییع و تدفین ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور گسترده مردم استان برگزار شد که با هماهنگی های صورت گرفته، آیین تدفین و خاک سپاری یکی از شهدا در محوطه استانداری کهگیلویه و بویراحمد انجام شد تا چراغ راهی برای خدمت بهتر و هدفمندتر مدیران و کارکنان باشد.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین