تاریخ انتشار:۱۵:۳۵ - ۰۶ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از ورود دادستانی به ماجرای فوت دختر عشایری در بهمئی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ملک حسینی گفت: در صورت احراز قصور در ماجرای دختر عشایری که به علت نبود بالگرد در بهمئی فوت کرد با متخلفان برخورد می‌شود.
وی افزود: باید جزییات حادثه فوت دختر عشایر کارشناسی شود و اگر در هر حوزه‌ای، چه تیم امداد چه اعزام بالگرد کسی مقصر باشد با شخص متخلف برخورد می‌شود.
گفتنی است حوالی ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ خبری مبنی بر زخمی شدن خانم جوانی به مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ اعلام شد و با توجه به کوهستانی و سخت گذر بودن منطقه عشایری ماغر، تنها بالگرد می‌توانست این خانم را به موقع و سریع به بیمارستان منتقل کند، اما با توجه به نبود بالگرد هوایی در استان کهگیلویه و بویراحمد، تلاش نیرو‌های امدادی برای انتقال مصدوم به مراکز درمانی بی نتیجه ماند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین