تاریخ انتشار:۱۲:۵۱ - ۳۰ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: به مناسبت هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی ۳ از امروز و به همت ناحیه مقاومت بسیج بهمئی برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی گفت: در این رزمایش بیش از ۳۰۰ نفر جهادگر در قالب ۱۰ گروه جهادی از اقشار مختلف حضور دارند.
سرهنگ مهدی غلامی نژاد با اشاره به تشکیل یک قرارگاه شهرستانی، ۳ منطقه‌ای و ۱۵ محله‌ای در بهمئی، گفت: از این پس فعالیت‌های گروه‌های جهادی در زیر مجموعه این قرارگاه‌ها خواهد بود تا این گروه‌ها از ظرفیت‌های همدیگر بهره‌مند شوند و از موازی کاری پرهیز شود.
وی با بیان اینکه، گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف به خصوص در چهار محور اصلی شامل حرکت‌های جهادی، خدمت‌رسانی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال و محرومیت‌زدایی رسالت دینی، ملی و انقلابی خود را انجام می‌دهند گفت: در یک سال گذشته با برگزاری ۱۰۰ اردوی جهادی به ۱۰ هزار نفر از مردم خدمات ارائه شد.
نماینده، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهمئی هم در این مراسم گفت: گروه‌های جهادی شهرستان بهمئی در تبیین اهداف جهادی خود و تقویت تلاش‌ها برای محرومیت زدایی از چهره شهرستان همکاری لازم را داشته باشند و راهکار‌ها و چالش‌های پیش رو را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهند.
حجت الاسلام غلامرضا زندیه با بیان اینکه، گروه‌های جهادی برای رفع محرومیت و ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار گام‌های خوبی برداشته اند، افزود: تقویت و ساماندهی گروه‌های جهادی از جمله اولویت‌های اجرایی برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به جامعه هدف است.
وی ادامه داد: تلاش ما تقویت گروه‌های جهادی و محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار منطقه است که در سایه تلاش‌های شبانه روزی گروه‌های جهادی محقق شد.
سرگرد پاسدار ابوذر خوبی مسئول بسیج سازندگی در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ گفت: که این رزمایش با حضور حداکثری گروه‌های جهادی شهرستان همزمان با سراسر کشور به منظور هم‌افزایی و نمایش گسترده فعالیت‌های گروه‌های جهادی، گسترش گفتمان، فرهنگ و تفکر حرکت‌های جهادی در سطح جامعه و نیز گسترش خدمت رسانی و ایجاد برابری اجتماعی و حمایت از اقشار کم برخوردار در سالن ۹دی سپاه برگزار شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین