تاریخ انتشار:۲۲:۲۲ - ۰۹ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون صندوق کارآفرینی کشور گفت: در قالب طرح وبرنامه‌های نهضت ملی احیاء واحد‌های اقتصادی کشور ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

معاون توسعه کسب وکار صندوق کار آفرینی امید کشور در حاشیه بازدید واحد‌های راکد وغیره فعال شهرستان گچساران گفت: در قالب طرح وبرنامه‌های نهضت ملی احیاء واحد‌های اقتصادی راکد و فعال در کل کشور ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

یوسفیان افزود: این واحد‌ها توسط صندوق کار آفرینی امید در کل کشور شناسایی و در کارگروه‌های اشتغال استان‌ها بررسی می‌شوند و اعتبار تخصیص داده شده به صورت تسهیلات به واحد‌های راکد وغیره فعال پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون در استان کهگیلویه وبویر احمد ۴۵ واحد راکد وغیره فعال شناسایی شده است و بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای این واحد‌ها در پیش بینی شده است که امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌های استان اعتبار تخصیص داده شده در قالب تسهیلات در اختیار واحد‌ها قرار بگیرد.

مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید استان نیز گفت: صندوق کار آفرینی امید استان در راستای حمایت از تولید و واحد‌های تولیدی اعتباراتی را در نظر گرفته است که در سطح شهرستان گچساران با حمایت از سه طرح راکد مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال به صورت تسهیلات به این طرح‌ها پرداخت می‌شود.

ناصری افزود: به دلیل اینکه تولید کنندگان با کمبود نقدینگی مواجه شدند از تولید کنندگان حمایت می‌کنیم و هدف ما از این حمایت‌ها تقویت تولید و ایجاد بازار رقابتی بین تولید کنندگان است.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین