تاریخ انتشار:۱۴:۲۹ - ۰۹ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد زمان و مکان راهپیمایی ۱۳ آبان را اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فارس: حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت:  جنایات آمریکا در سیزده آبان سال‌های ۱۳۴۳، ۱۳۵۷ و ۱۳۵۸ دلیل نام‌گذاری این روز به نام مبارزه با استکبار جهانی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد هدف از راهپیمایی ۱۳ آبان را تبیین استکبار ستیزی دانست و عنوان کرد: شعار مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر سیاست‌های ظالمانه و خصمانه آمریکا که منطقی عقلائی است.

وی با بیان اینکه مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر شرارت‌ها، ترورها، نژاد پرستی و جنایت‌هایی که مرتکب شده، گفت: صحنه گردان جنگ غزه آمریکا است.

این مسوول با بیان اینکه اسرائیل دچار فروپاشی و اضمحلال شده است، گفت: اگر کمک‌های و حمایت‌های آمریکا طی این سال‌ها نبود رژیم کودک کش جعلی صهیونیستی زودتر از این‌ها باید از بین می‌رفت.

خاضع با بیان اینکه مسوولیت تمام جنایت‌های در غزه، عراق، سوریه و حتی اوکراین آمریکا است، گفت: یوم الله ۱۳ آبان امسال مهمتر و متفاوت تر از سال‌های گذشته است و مردم استان همزمان با ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی ضمن اعلام انزجار از جنایت‌های آمریکا و اسرائیل حمایت خود از مردم غزه را اعلام خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مراسم ۱۳ آبان روز شنبه در تمام شهرها و تعدادی از روستاها برگزار می‌شود. در مرکز استان راهپیمایی ۱۳ آبان ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان هفت تیر آغاز به سمت خیابان طالقانی و خیابان جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در اجتماع راهپیمایان مرکز کهگیلویه و بویراحمد سخنرانی خواهند کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین