تاریخ انتشار:۱۶:۳۳ - ۰۶ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: جدیدترین بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به علوم پزشکی استان از وزیر بهداشت و استاندار خواسته شده به انتصابات مساله‌دار علوم پزشکی یاسوج ورود کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جدیدترین بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به علوم پزشکی استان آمده است: 

بنده مصلحت شما را می‌خواهم؛ واقعا نباید در انتصابات دخالت کنید ." مقام معظم رهبری خرداد ١۴٠٢

مع الاسف از شواهد و قرائن بر می آید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کماکان صحنه پرآشوب تنگ نظران فرصت طلب بوده؛ چنانکه آهنگِ بی‌ثباتی هنوز در این دانشگاه طنین انداز است؛به نحوی که در واپسین روزهای عمر مجلس‌نشینی نمایندگان استان، شهوت قدرت و اشتهای سیری ناپذیری ایشان ناظر به مداخله در انتصابات به ویژه انتصابات در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و اعمال نفوذ و فشار، مبنی بر تصدی گزینه مد نظرشان مشهود و محسوس بوده و این رویارویی مذموم تاکنون پایانی نداشته است.

بر این اساس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد، پاره ای از نکات مهم را در این زمینه اعلام می دارد :

۱- رویه مداخله نمایندگان مجلس در انتصابات، قصه پرغصه ای است که گویا حدِّ یقفی ندارد؛ لذا از دستگاه های نظارتیِ مربوط، انتظار می رود بدون مماشات به این موضوع ورود کرده و هزینه قانون گریزیِ قانون شکنان را بالا ببرند.

۲- استفاده از گزینه های «بومی» به دلایلی چون آشنایی با فضای استان و هم‌ چنین فراهم‌آوری بیشتر فرصت و امکان رشد ظرفیت های استان میتواند مؤثرتر واقع شود؛ مشروط بر اینکه گزینه پیشنهادی در تراز ادعای رویه دولت مردمی بوده و وابسته به هیچ یک از نمایندگان استان نباشد.

۳- می بایست از افرادی که مبتلا به ملاک‌های منفی و خارج از چهارچوب موازین انقلاب اسلامی،منویات مقام معظم رهبری و سبقه و صبغه مدیریتِ ناکارآمد و غیرمتعهدانه هستند،به طور جدی پرهیز شود.

۴- دانشجویان و مردم از وزیر بهداشت و هم چنین استاندار به عنوان مدیر ارشد استانی با اولویت سلامت مردم و به کارگیری نیروهای متخصص،انتظار دارند که به موضوع ورود جدی داشته تا پایانی بر منازعات سیاسی و انتصابات مسئله دار در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را شاهد باشیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین