کد خبر: ۲۱۲۰۰
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار:۰۶:۵۱ - ۱۰ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: دولت آقای سید ابراهیم رئیسی باید به این موضوع رسیدگی کند و جلوی نفوذ جریان اصلاح طلب را بگیرد. دولت سیزدهم باید به وعده خود مبنی بر انتخاب مدیران بر اساس شایستگی و تخصص عمل کند. مدیران ارشد این دولت در استان باید اصولگرایان را در تصمیم گیری های خود مشارکت دهد و از آنها حمایت کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، در حالی که دولت آقای سید ابراهیم رئیسی از جریان اصولگراست، اما فرمانداری شهرستان دنا در دست اصلاح طلبان قرار دارد. این وضعیت، باعث ناامیدی و انزوای اصولگرایان این شهرستان شده است.

فرماندار این شهرستان، آقای شعبانی، نیروی مهدی روشنفکر، نماینده دوگانه مجلس شورای اسلامی است. وی سابقه اصلاحطلبی دارد. معاون فرماندار نیز خانم روستا، از چهره های اصلاح طلب این شهرستان است. 

این تسلط اصلاح طلبان در فرمانداری دنا، نشان دهنده نفوذ این جریان در دولت آقای رئیسی است. اصولگرایان معتقدند که این وضعیت، نتیجه نفوذ جریان های دوگانه در انتخاب مدیران است. آنها می گویند که دولت حجت الاسلام رئیسی، به وعده خود مبنی بر انتخاب مدیران بر اساس شایستگی و تخصص عمل نکرده است.

اصولگرایان شهرستان دنا، در این وضعیت، منزوی و مظلوم واقع شده اند. آنها معتقدند که این وضعیت، باعث بی توجهی به مطالبات آنها شده است.

یکی از اصولگرایان شهرستان دنا در این باره گفت: "این وضعیت، نشان دهنده بی کفایتی برخی مدیران دولت است چرا که نتوانسته از نفوذ جریان های مشکوک به عرصه تصمیم گیری جلوگیری کند. دولت رئیسی، به وعده خود مبنی بر انتخاب مدیران بر اساس شایستگی و تخصص عمل نکرده است. این وضعیت، باعث ناامیدی و مظلومیت اصولگرایان این شهرستان شده است."

اصولگرای دیگری نیز گفت: "این وضعیت، باعث بی توجهی به مطالبات اصولگرایان شده است. دولت دکتر رئیسی، باید به این موضوع رسیدگی کند و جلوی نفوذ جریان اصلاح طلب را بگیرد."

دولت آقای رئیسی باید به این موضوع رسیدگی کند و جلوی نفوذ جریان اصلاح طلب را بگیرد. دولت دکتر رئیسی باید به وعده خود مبنی بر انتخاب مدیران بر اساس شایستگی و تخصص عمل کند. دولت آقای رئیسی باید اصولگرایان را در تصمیم گیری های خود مشارکت دهد و از آنها حمایت کند.

تسلط اصلاح طلبان در فرمانداری دنا، نشانه نفوذ جریان های مشکوک است

تسلط اصلاح طلبان در فرمانداری دنا، نشان دهنده نفوذ جریان های مشکوک در انتخاب مدیران است. دولت دکتر رئیسی، به وعده خود مبنی بر انتخاب مدیران بر اساس شایستگی و تخصص عمل نکرده است. این وضعیت، باعث ناامیدی و مظلومیت اصولگرایان شهرستان دنا شده است.

دولت حجت الاسلام رئیسی باید به این موضوع رسیدگی کند و جلوی نفوذ افراد وابسته به جریان اصلاح طلب را بگیرد. دولت دکتر رئیسی باید به وعده خود عمل کند و مدیران شایسته را بر اساس تخصص و توانمندی و تفکرات راهبردی آنها انتخاب کند. دولت رئیسی باید اصولگرایان را در تصمیم گیری های خود مشارکت دهد و از آنها حمایت کند.

  • بازنگری در ساختار انتخاب مدیران: دولت سیزدهم باید ساختار انتخاب مدیران را بازنگری کند و آن را بر اساس شایستگی و تخصص و تفکرات راهبردی مدیران بنا نهد.
  • بررسی صلاحیت مدیران: دولت رئیسی باید صلاحیت مدیران را به طور دقیق بررسی کند و از انتخاب افراد ناکارآمد و فاقد صلاحیت خودداری کند.
  • شرکت اصولگرایان در تصمیم گیری ها: دولت رئیسی باید اصولگرایان را در تصمیم گیری های خود مشارکت دهد و از آنها نظرخواهی کند.

دولت سیزدهم باید به این موضوع توجه جدی داشته باشد و اقدامات لازم را برای حل آن انجام دهد. در غیر این صورت، این وضعیت، باعث نارضایتی عمومی و گسترش شکاف سیاسی در کشور خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
مهقلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
انگارکسی توی استان کهگیلویه و بویراحمد میدونه مشی سیاسی یعنی چه. هر کسی فقط دنبال اینه که ببینه فامیلش کجا مسوولیت میگیره بره از همونجا سواستفاده های لازم را ببره. همه دنبال این هستن که اگر فامیلشون مسوولیتی نگرفت برن سراغ تخریب اونیکه اون مسوولیت را گرفته.
کسی چه میدونه اصلاح طلب و اصولگرا چیه؟الان از همون اصولگرایی که رفتی در مورد شعبانی پرسیدی سوال بپرسی که چند تا از اصول اساسی که به اسم اصولگرایی بهش پایبندی بگو لال میشه چون اصلا نمیدونه اصولگرا و اصولگرایی چی هست اصلا، اصلاح طلبش هم‌همینه.
استانی که طایفه و فامیل توش حرف اول را در تمامی سطوحش میزنه نباید دنبال جناح بندی سیاسی و منش سیاسی باشه.
البته یک طیف بسیار مخرب در استان وجود داره که پا را از طایفه فراتر گذاشته و بخاطر تفکرات مسموم پدر و پسر هم نمیکنه چه برسه به فامیل و اونهم طیف وابستگان به پایداری ها و سردمدار آنها در استان یعنی ‘س ه’ و نفوذ عجیب و غریب اینها در مدیریت استان که متاسفانه با پوشش .... لطمات بسیار زیادی به استان وارد کردند. اشخاصی که آنقدر در ایدئولوژی طراحی شده براشون غرق شدند که هرکس کوچکترین زاویه ای با اینها داشته باشه با تمام‌توان کمر به تخریبش میبندن و در عین حال خودشون غرق در تفرعن و فساد هستند.
مع الوصف آقای عصر دنا، به عنوان یک فرد عادی در این استان بهت میگم در زمین پایداری ها از جمله ”س ه” و”ن م” و “ م پ” برای مسموم کردن فضای استان بازی نکن .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
دقیقا کاملا درسته
و صدالبته اینکه همین سه اسم مخفف که نام بردی چنان استان رو به حاشیه و نابودی کشوندن که تا سالیان سال هیچ مدیری ، هیچ فردی و هیچ دولتی نمیتونه خسارات روحی و روانی که بین مردم و تفرقه هایی که ایجاد کردن رو درست کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
کو بره کشکته بسا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
تنها تفاوت شعبانی و درخشان زاده این است که یکی قوم زن نماینده است و دیگری قوم نماینده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
تنها تفاوت شعبانی و درخشان زاده این است که اولی قوم زن روشنفکر است ولی دومی قوم خود روشنفکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
دولت اصولگراست ،اصلاح باید کنارگذاشته شود
‌ahmadsaid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
منظور از مدیران براساس شایستگی انتخاب شوند یعنی چه خاک بسرایند ایتان که فقط دچار سیاسی کاری الکی هست مطمئن هستم درج نمی شود اما الحق والانصاف آبروی قلم را شما بردین
جانم فدای رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
عصر دنا مبدون هیچ دلیلی انگ فلان جریان سیاسی را به فرماندار انقلابی.ولایی و پاک دست می چسباند. جناب دکتر شعبانی عضو ستاد دکتر رءیسی در ایام انتخابات در بخش پاتاوه بوده اند. می‌توانید پیگیری و استعلام نمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
تنها تفاوت شعبانی و درخشان زاده این است که یکی قوم زن نماینده است و دیگری قوم نماینده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
انتصاب شعبانی انتخاب روشنفکر بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
دولت سیزدهم و مجلس انقلابی و جهادی و ... به اندازه دور خودشان دیوار کشیدن جواب نداد مشکلات اقتصادی و معیشت گرانی و تورم وبیکاری فقر قیمت ها با دلار آمریکای بالا می برند نگاه کنید ناکارآمدی وتخریب همدیگر ثابت شده است شماها آتش بیار معرکه نشوید فشار تهدید و ارعاب و خشونت جواب نداد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
روشنفکر تمامه
باند ندای وحدت فرو پاشید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین