تاریخ انتشار:۱۹:۱۷ - ۰۲ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت گفت تیم فوتبال نفت وگاز متعلق به گچساران و این تیم در گچساران می‌ماند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

قنبرزاده با بیان اینکه تشریفات قانونی در خصوص مالکیت این تیم در حال انجام است گفت: جلسه‌ای با حضور هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار و در ان جلسه نیز مالکیت تیم نفت و گاز گچساران صادر شد.
مدیرکل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت با بیان اینکه تیم نفت و گاز تنها تیم استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ یک فوتبال کشور است افزود: علاقه مردم این استان به فوتبال و تیم نفت و گاز گچساران وظیفه وزارت نفت را در حمایت از این تیم دوچندان کرده است.
قنبرزاده با اشاره به نتایج خوب تیم نفت و گاز گفت: این تیم در سه هفته گذشته نتایج خوبی در مسابقات کسب کرده است و امیدوارم با حمایت وزارت نفت و مردم استان هر روز شاهد موفقیت‌های این تیم باشیم.
وی از قابلیت‌ها و ظرفیت های مطلوب ورزشی در گچساران خبر داد و گفت: این شهرستان در رشته‌های زیادی در لیگ‌های مختلف کشور در بخش بانوان و آقایان حضور دارد و وزارت نفت برنامه‌های مختلفی برای حمایت از این تیم‌ها دارد.
گفتنی است در هفته‌های گذشته برخی مسئولان ورزشی استان خوزستان ادا کرده بودند که امتیاز این تیم متعلق به خوزستان است و باید این تیم به خوزستان برگردد که وزارت نفت اعلام کرد این باشگاه در گچساران می‌ماند و به حاشیه‌ها پایان داد.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین