تاریخ انتشار:۱۶:۵۵ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: دبیر شصت و هفتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان یاسوج- دنا گفت: هفت نفر از هنرمندان با سابقه کشور به عنوان اعضای هیئت انتخاب و داوری این جشنواره در بخش «فیلم» معرفی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، امین درخشان با اعلام این خبر افزود: اعضای هیئت انتخاب و داوری جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا آثار سینمایی ارسال شده به دبیرخانه جشنواره را در چهار بخش «داستانی»، «تجربی»، «پویانمایی» و «مستند» ارزیابی کرده‌‌اند.

وی ادامه داد: محمد حمزه‌ای، رضا دانش پژوه، لیلی عاج، مهدی غلامی سوق، مهدی فردقادری، مهدی فرودگاهی و سید غلامرضا نعمت پور از سینماگران مطرح و باتجربه کشور هستند که آثار راه‌یافته به بخش‌های رقابتی این جشنواره را داوری می‌کنند.
درخشان بیان کرد: شصت ‌و‌هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا از سوم تا ششم هرماه 1402 به میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران در دفتر یاسوج برگزار می‌شود.
وی یادآوری کرد: این رویداد سینمایی طبق برنامه‌ریزی قبلی قرار بود در تاریخ 23 تا 26 تیرماه برگزار شود که به دلیل همزمانی با سفر استانی رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد و فرارسیدن ماه محرم و صفر، این رویداد سینمایی به مهرماه موکول شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین