تاریخ انتشار:۱۴:۲۱ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: همزمان با 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی مراسم گرامیداشت این واقعه تاریخی و تجلیل از کارمند آزاده‌ی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در این اداره کل برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا_مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: آزادگان عزیز حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند و هیچ زبان و تجلیلی نمی‌تواند حق مطلب را به‌درستی ادا کند.

سعید جاوید بخت به شرایط سخت زندان‌های مخوف رژیم بعثی عراق اشاره کرد و بیان داشت: تجلیل و تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان و ایثارگران وظیفه همه ما در همه دوران‌هاست و هدف از این مراسم صرفاً یادآوری آن‌همه حماسه و ازجان‌گذشتگی آزادگان عزیز است.
وی خاطره بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را از ماندگارترین خاطرات در تاریخ انقلاب اسلامی خواند و گفت: بازگشت آزادگان به میهن اسلامی خاطره‌انگیز بود و باعث ایجاد شور و شعف وصف‌ناپذیری در میان همه مردم شد.
در پایان این مراسم از ولی عبادیان نژاد از پرسنل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد که سال‌ها در زندان‌های بعثی در اسارت بود تجلیل به عمل آمد.

برگزاری تجلیل از آزادگان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین