کد خبر: ۲۰۷۳۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۱۰ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد:
عصر دنا: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با وجود سوختگی های مکرر در استان فاقد بیمارستان سوختگی هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا_محمود شهامت صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به تخصص نداشتن خبرنگاران اظهار داشت: رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد بدون علم و تخصص کافی به موضوعاتی می‌پردازند که حواشی زیادی را در پی دارند.

وی با تاکید بر پیگری و اهمیت رسانه ها به مشکلات جامعه خاطرنشان کرد: ضریب اشغال تخت در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت ۹۸ درصد است و گاهی بیماران را در راهرو‌های این بیمارستان بستری می‌کنیم در حالی که میانگین اشغال تخت کشور ۶۴ درصد است.

شهامت از راه‌اندازی ۶ بخش تخصصی و فوق تخصصی در یک سال اخیر خبر داد و عنوان کرد: بزرگ‌ترین «NICU» جنوب کشور بعد از استان فارس با پوشش ۲۴ تخت طی یک ماه آینده در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج نصب و فعال می‌شود که این بخش پیش از این ۱۴ تخت داشت.
شهامت با انتقاد از عملکرد نمایندگان در مجلس شورای اسلامی گفت: از نمایندگان استان خواستیم تا چالش‌ها و مشکلات بهداشت و درمان استان را در صحن مجلس مطرح کنند تا بجای اینکه جلوی درب وزارتخانه بروید وزیر بیاید جلوی درب دفاتر شما اما نخواستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به وضعیت بیمه در استان گفت: چرا بیمه تکمیلی استان ما 1/5درصد است درحالی که میانگین کشور10درصد است و با اختلاف در رتبه های پایین هستیم.

وی بااشاره به اینکه  تعدادی از پزشکان 14ماه است حقوق نگرفته اند، گفت: درامد کسی که دیپلم دارد و تخصصی ندارد از پزشکان بیشتر است.
شهامت افزود:  12پایگاه‌ اورژانس باید قانونی وحود داشته باشد اما تنها 6پایگاه وجود دارد هرچند خدمت‌رسانی از کشور بیشتر است.

وی با اشاره به رشد و ارتقای زیرساخت‌ها، ابراز داشت: دستگاه «آنژیوگرافی» با اعتبار ۷٠ میلیارد تومان به استان اختصاص داده شد.
شهامت با بیان اینکه میانگین مرگ مادران باردار در بیمارستان امام سجاد (ع) پایین‌تر از میزان کشور است، اظهار کرد: تولد نوزادهای با شرایط سخت و حتی چهارقلوهای با وزن ۶٠٠ گرم را در این بیمارستان داشتیم. 

شهامت گفت: 25درصد تامین سلامت جامعه با حوزه‌ی سلامت است و 75درصد دیگر به عهده جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
من آقای شهامت را نمی شناختم. اما به نظر بنده آقای شهامت دارد واقعیت هایی را بیان میکند که تا قبل از این هیچ مسولی جرات بیان آن را نداشته است.
said ahmad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
درود برمردم عزیز شهرستان کهگلویه انشالله به دلیل خدمات بارز نماینده مجلس شورای اسلامی اسفند ماه هم دوباره به موحد رای دهید شما لایق همیت پیشرفت هستید
بازرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
درود بر تنها مدیر با شهامت دانشگاه علوم پزشکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
آقای شهامت تاحالا کجا بودی که تازه متوجه شدی استان بعد از چهل سال بیمارستان سوختگی یا بیمه تکمیلی کم،کمبود اورژانس ندارد، کمبودها را همان ابتدایی شروع به کارت در معاونت درمان رسانه ای می نمودی، مگه استان تا این چهل سال نماینده نداشته ،مگه دانشگاه ریس نداشته که پیگری کنند،،یا مشکلات دیگری وجود ندارذ که کمبودها را به نمایندگان فعلی نسبت می دی حالا می خواهی بگویی من خیلی شجاع،هستم تمام مشکلات متوجه آنان می نمایی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
مطمئن باشید تا چند روز دیگه به دستور روشنفکر و اطاعت اقای جاودان سیرت اقای شهامت عزل اخه چطور جرات کرده به نماینده محبوب و قدر قدرتانتقاد کنه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین