کد خبر: ۲۰۷۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۴۳ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: نماینده فرمانداری بویراحمد در شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: از تاریخ ۱۲ مردادماه کیوان آشنا دیگر رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج نیست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا؛  جلسه انتخاب هئیت رئیسه شورای  اسلامی شهریاسوج با حضور فرشید احمدی کیش، بهنام عباس نژاد، عطا اله دانشی و ایمان جاودانه برگزار شد.

غایبان این جلسه نیز کیوان آشنا، هدایت امیری و هدایت اکبری بودند.

طبق گفته‌های اعضای شورا این جلسه با دعوت کیوان آشنا برگزار شده اما خود در این جلسه حضور نیافته است و به همین دلیل جلسه به زمان دیگری موکول شد

همچنین در این جلسه نماینده فرمانداری بویراحمد گفت: از تاریخ 12 مردادماه کیوان آشنا دیگر رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج نیست.


عطاء اله دانشی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج پس از به نتیجه نرسیدن جلسه در گفت‌وگو با خبرنگار عصردنا گفت: خبرنگاران چشم و گوش بیدار و بینای جامعه هستند؛ که خوبی‌ها و مشکلاتی که در جامعه می‌گذرد را بیان می‌کنند و به خوبی تنویر افکار عمومی را انجام می‌دهند.
وی با اشاره به عدم برگزاری جلس جلسه امروز به دلیل نرسیدن حد نصاب اعضاء اظهار داشت: در روزهای آتی فرماندار و عوامل اجرای آن جهت برگزاری مجدد این جلسه اقدام می‌کنند، امیدواریم خروجی جلسه برای مردم و به نفع مردم باشد.
دانشی خاطرنشان کرد: اعضای شورا باید با مردم صادق باشند، در راستای مشکلات مردم قدم بردارند و فرصت سوزی نکنند.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه در طی دو سال گذشته به اندازه کافی فرصت سوزی شده، ادامه داد: باید برای جبران آن تلاش کنیم سعی کنیم که مصوباتی داشته باشیم و به کمک شهردار بشتابیم.
دانشی با اشاره به خبر «عصردنا» مبنی بر عدم فضاسازی شهر در ایام محرم گفت: بیلبوردها به بخش خصوصی واگذار شده است و طبق زمان دادگاه و قراردادها بیلبوردها هنوز متعلق به او هستند.
وی افزود: باید پیش بینی کنیم و با هر شخصی که بیلبوردها به او واگذار می‌شود صحبت کنیم که در ایام الله و مناسبت‌های کشوری چون دهه فجر تبلیغات فرهنگی شهر صورت بگیرد.
دانشی نیز در خصوص حقوق کارگران شهرداری گفت: توانستیم حقوق و بیمه چند ماهه را پرداخت کنیم و در حال حاضر وضعیت نرمال است.
وی در پایان با اشاره به حواشی فروش املاک شهرداری یاسوج بیان کرد: شهرداری گاهی املاکی دارد که به آن‌ها احتیاجی نیست آنها را فروختیم اما گاهی املاکی فروخته شد که صلاح نبود و به آن‌ها احتیاج داشتیم که قابل پیگیری است.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مارگون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
بخدا اگر قدرت داشتمی شوار شهر را منحل میکردم
چون از روز روش فقط معامله گری می‌کنند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین