تاریخ انتشار:۱۶:۲۰ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۲
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد تشریح کرد؛
عصر دنا: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۱۹ میلیارد تومان در سفر دور دوم رئیس جمهور به حوزه زنان و خانواده در استان اختصاص داده شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، عاطفه سادات مدبرنژاد در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه، سرکار خانم دکتر خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌ جمهور در دولت سیزدهم در این خصوص توجه ویژه به استان داشتند، اظهار کرد: این میزان اعتبار در تاریخ این استان بی سابقه بوده است.
وی تصریح کرد: ۲۰ میلیارد تومان برای ساخت سه پارک بانوان، ۶۰ میلیارد تومان برای ساخت چهار بازارچه دائمی فروش محصولات زنان و ۵ میلیارد تومان برای ساخت سالن ورزشی بانوان اختصاص داده شد.
به گفته مدبرنژاد، ۴ میلیارد تومان برای حمایت از صندوق های خرد زنان روستایی و عشایری، ۱۰ میلیارد تومان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و راه اندازی مرکز جامع حمایت و توانمندسازی زنان استان، ۱۰ میلیارد تومان برای توانمندسازی و آموزش زنان روستایی و عشایری در سطح ۹ شهرستان اختصاص داده شد.
وی خاطرنشان کرد: ۱۰ میلیارد تومان برای احداث شیرخوارگاه کودکان بی سرپرست در نظر گرفته شد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گفت: البته به غیر از این اعتبارات طرح ها و پروژه های دیگری در بخش های اقتصادی و زیربنایی که جنبه عمومی دارد حوزه بانوان نیز دیده شده است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: علاوه بر این اعتبارات بر اساس بند ح تبصره ۹ بودجه ۱۴۰۲ باید یک درصد از اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی استان در حوزه زنان و خانواده هزینه شود.
مدبرنژاد بیان کرد: سند راهبردی حوزه زنان و خانواده استان به تمام دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است و توقع می رود برنامه هایی که اجرا می شوند بر اساس سند راهبردی حوزه زنان و با نظارت حوزه زنان و خانواده استانداری باشد.
وی با اشاره به بند ع تبصره ۹ افزود: در راستای اجرایی سازی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت لازم است دستگاه های اجرایی استان در خصوص راه اندازی اتاق مادر و کودک در اداره خود، اهتمام جدی داشته باشند تا زنان با فراغ بال بیشتری در محل کار حضور یابند البته که با جدیت پیگیر این موضوع خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.