تاریخ انتشار:۰۰:۱۵ - ۲۳ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان کهگیلویه گفت: تیر ماه امسال مصرف برق در کهگیلویه و لنده به ۹۰ مگاوات رسیده که این میزان مصرف نسبت به مرداد ماه پارسال که پیک بار بود ۱۰ درصد افزایش یافته است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان کهگیلویه هم گفت: افزایش گرمی هوا و استفاده زیاد از وسایل سرمایشی باعث افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق نسبت به زمان پیک بار سال گذشته در شهرستان‌های کهگیلویه و لنده شد.
حسین عادلی نسب با توصیه به جدی گرفتن برنامه‌های مدیریت مصرف برق از طرف مردم گفت: با استفاده از نور طبیعی در طول روز، استفاده نکردن از وسایل برقی پر مصرف در ساعات پیک بار، استفاده از دمای آسایش کولر گازی و استفاده از دور کند در کولر‌های آبی میتوان مصرف برق را کاهش داد.
عادلی نسب ادامه داد: پیش بینی میشود مصرف برق در زمان پیک در شهرستان‌های کهگیلویه و لنده به ۱۱۰ مگاوات برسد.
فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به گرمای بالای هوا در شهرستان و افزایش مصرف برق گفت: برق شهرستان‌های کهگیلویه و لنده از تنها ایستگاه برق در روستای سرپری کهگیلویه تامین می شود و باعث افزایش فشار به خطوط شبکه‌های انتقال و توزیع شد.
سید عبدالعزیز موسوی با بیان اینکه برای پایدار سازی برق این دو شهرستان تدابیری اندیشیده شد افزود: ایستگاه برق دژکوه با هدف پایدار سازی برق شهرستان لنده و بخش سوق طراحی شد و هم اکنون این طرح ۸۰ درصد پیشرفت کاری دارد و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده این طرح تا یک ماه آینده تکمیل می شود.
موسوی ادامه داد: از دیگر اقدامات برای پایدارسازی برق شهرستان اجرای خط دو مداره برق چاروسا و دیشموک است که در ۵ مرحله اجرا میشود.
فرماندار کهگیلویه گفت: مرحله اول و دوم این طرح با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
موسوی افزود: مرحله سوم نیز که عبور خط انتقال از ارتفاعات سخت گذر کوه پات در دهستان دشمن زیاری است با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال نیز در حال ارجرا است و مراحل چهارم و پنجم این طرح نیز به مناقصه رفته که به زودی به مرحله اجرا در می‌آید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین