تاریخ انتشار:۲۱:۲۸ - ۱۶ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: مشکلاتی مثل مصرف مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی که تبدیل به بحران شده و این شهر را بدنام کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش خبرنگار عصر دنا باشگاه فرهنگی_ورزشی «فاطمیون» با حضور مدیرکل فرهنگی_اجتماعی استانداری و مدیرکل امور بانوان و رئیس هئیت رزمی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
در افتتاح این باشگاه رئیس هئیت رزمی استان با تبریک عید غدیر خم گفت: یک چرخه تحولی به لحاظ ورزشی در مادوان ایجاد شد که باعث خوشحالی است؛ زیرا شهری است که بیشتر از سایر نقاط استان مبتلا به بحران‌های اجتماعی است.
مسلم حسینیان اظهار داشت: مقولات زشتی مثل مصرف مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی که تبدیل به بحران شده و این شهر را بدنام کرده است.
وی خاطرنشان کرد: تحول اجتماعی در سیاست‌‌های دولت ابراهیم رئیسی کلید خورده و دغدغه‌های که ما داریم و شاید به چشم نیاد اما این برنامه‌ها در این مکان تاثیرگذاری بیشتری حتی از مکان های مذهبی دارد.
گفتنی است؛ مدیریت باشگاه فاطمیون را "فروزان پاسبان" به عهده دارند؛ که وی به عنوان نایب رئیس هیأت «توکی‌ما» کهگیلویه و بویراحمد و نایب رئیس کمیته فرهنگی رزمی دارای مسئولیت است.
همچنین دونفر از شاگردان پاسبان عضو تیم ملی توکی ما هستند.
در ادامه نیز به مناسبت عید غدیر در استخر خلیج فارس برای بانوان ورزشکار مسابقه شنا برگزار شد.
همچنین بانوان ورزشکار از باشگاه فاطمیون واقع در مادوان_خیابان ولی‌عصر جنب مسجدامام علی تا امامزاده شاه قاسم پیاده‌روی کردند.

افتتاح باشگاه فرهنگی_ورزشی «فاطمیون» با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداریافتتاح باشگاه فرهنگی_ورزشی «فاطمیون» با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداریافتتاح باشگاه فرهنگی_ورزشی «فاطمیون» با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری

افتتاح باشگاه فرهنگی_ورزشی «فاطمیون» با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری

افتتاح باشگاه فرهنگی_ورزشی «فاطمیون» با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری

افتتاح باشگاه فرهنگی_ورزشی «فاطمیون» با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.