کد خبر: ۲۰۴۴۲
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۱۲ - ۱۴ تير ۱۴۰۲
پاسخی به مطلب دریافتی عصر دنا
عصر دنا:  بسم الله، دوستانی که احساس می کنند قابلیت تجمیع و یا ائتلاف دارند اعلام کنند تا با تدوین یک دستور کار و شیوه انتخاب کاندیدای واحد اقدام صورت پذیرد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

پایگاه خبری عصر دنا روز چهارشنبه یادداشتی دریافتی با عنوان آقای زارع دوباره اشتباه نکنید منتشر کرد که برخی واکنش ها را در پی داشت. یکی از مخاطبان در پاسخ به این مطلب یادداشتی ارسال کرد که عینا در زیر می آید.

ما جریان یا زهرا از ابتدای ورود در عرصه سیاسی همواره معتقد به حفظ اخلاق سیاسی و رقابتی در صحنه انتخابات بوده و هستیم. به همین خاطر انتظار این که چنین مطلب تخریبی که حتی نویسنده اش جعلی است در سایتی که بنا بر اخبار و تحلیل های گذشته اش به نظر می رسد وابسته به جناب آقای منتظریان باشد، منتشر شود.

 اولاً فکر می کنیم که احتمالا شخص آقای منتظریان از انتشار چنین مطالب و کامنت هایی چندان راضی نباشند. ثانیاً. صحنه انتخابات یک صحنه آزاد است که هر کسی که با بررسی های خودش توانایی حضور در آن را داشته باشد،حضور پیدا کند،نه اینکه هر موقع احساس کردیم حضور یک فرد مانع از موفقیت احتمالی ما باشد شروع به تخریب کنیم.
ثالثا من بعضاً می بینم برخی از دوستان گلایه می کنند که حضور فلانی مانع از بویراحمد بالا و یا پیروزی فلان فرد می باشد. در حالی که اصلاً مهم ترین دلیل حضور جناب آقای زارعی ترس از عمیق شدن همین شکاف ایجاد شده در بین مردم شریف بویراحمد است و از طرفی با فرض اینکه چند کاندیدا حوزه رای مشترک دارند، راهکار در تخریب نیست.راهکار در نشست،تعامل و جمع بندی نهایی است.
 بسم الله، دوستانی که احساس می کنند قابلیت تجمیع و یا ائتلاف دارند اعلام کنند تا با تدوین یک دستور کار و شیوه انتخاب کاندیدای واحد اقدام صورت پذیرد وگرنه مطمئن باشید دود این تخریب ها صرفا به چشم همان جریانی که تخریب می کند،خواهد رفت.

 

*پاسخ عصر دنا؛  عصر دنا و گروه تحریریه آن هیچ ارتباط معناداری با هیچ یک از فعالان سیاسی و اجتماعی ندارند اما چون برخی تیم های سیاسی عصر دنا را یکی از رسانه های همکار خود انتخاب کرده اند مطالب و فعالیت های آنان در این پایگاه خبری پوشش داده می شود. 

بخش زیادی از یادداشت های منتشر شده در سایت خبری عصر دنا از سوی مخاطبان و خوانندگان این پایگاه خبری نوشته می شود و لزوما مورد تایید اعضای تحریریه آن نیستند. 

عصر دنا معتقد و متعهد به اصل آزادی بیان است و از این رو سایر فعالان سیاسی و علاقمندان نیز می توانند مطالب خود را برای ما ارسال کنند و هیات تحریریه نیز با رعایت قوانین مطبوعات اقدام به انتشار آن خواهد کرد و هیچ منعی از این جهت وجود ندارد.  

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
جناب منتظریان و بهرامی بسم الله
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
بسم الله منتظر مناظره نامزدهای مجلس هستیم اول زارعی و منتظریان در عصردنا
رضایی سروک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
آفرین عصردنا.. خودت نقد میکنی و خودت هم جوابیه میدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
این حرفها همه کشک وپشمن فقط منتظریان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
آقایان زارعی و بهرامی به توانایی آقای منتظریان به خوبی واقفند بنابراین بهتر است ائتلاف با محوریت ایشان صورت پذیرد تا هم از تعاملات گسترده ی ایشان برای آبادانی حوزه ی انتخابیه و استان استفاده شود و هم درس بزرگی به کسانی داده شود که جزئی نگری و نخبه کشی را سرلوحه ی کار خود قرار داده اند و ادارات استان را خالی از شایستگان کرده اند.لذا اشتباه تک روی دیگر بار نباید تکرار شود.
منصف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
به نظر بهترین گزینه ائتلاف روی منتظریان باشد.
چون هم مقبولیت بیشتری دارد.
هم نسبت به زارعی و بهرامی شانس بالاتری برای موفقیت دارد.
پس از برداران زارعی و بهرامی خواهشمند هستیم در این دوره آقای منتظریان را حمايت کنند.
با تشکر
سررود جنوبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
رقابت بین آقایان روشنفکر و بهدامی است و بسیار تنگاتنگ و در این بین زارع تعین کنندگی بسیار بالایی دارد پس بهتر است در تصمیم گیری سیاسی خود همه جوانب را بسنجد و گذشته و آینده را در تصمیم گیری خود در نظر بگیرد‌
اکثریت مردم بویراحمد بزرگ اصلاح طلب هستند و تمایل به کاندیدای متمایل به اصلاحات دارند و این موضوع اقبال جناب بهرامی را بلندتر می کند.
ضمن احترام به شخصیت وارسته جناب آقای منتظریان، مرد از افراطی گری سیاسی و قدمی به ستوه آمده اند و دست رد بر سینه اصولگرای سنتی خواهند زد حتی اگر به قیمت لبیک به قومیت باشد.
متاسفانه جناب منتظریان چوب حضور در جریان اصولگرای افراطی و قرابت با هدایت خواه و حسینی را میخورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
والله اگر من اصلاح‌طلب هستم به زارعی رای میدم و نه بهرامی... پس لطفا درست قضاوت کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
آقایان زارعی و بهرامی
لطفا" برای یک بار هم که شده پا روی نفس خود بگذارید و نگذارید دوباره ضربه بخوریم برای نجات شهر هم که شده دست در دست منتظریان بگذارید و به این بی عدالتی محض در سیتم اداری شهرستان و استان پایان دهید
نادر منتظریان این توانایی را دارد که با اجماع سازی برای کل استان مفید باشد
بویراحمد عزتمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
سلام و تردید نکنید تمام است انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد

۱/ مهدی روشنفکر بویراحمد


۲/ غلامرضا تاجگردون گچساران


۳/ سیدعلی محمد بزرگواری کهگیلویه بزرگ
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین