تاریخ انتشار:۲۰:۲۳ - ۰۴ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح با هدف کاهش نوسانات و ناپایداری برق در دست اجرا است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، محمد مرادی گفت: احداث ایستگاه دژکوه و شبکه ۲ مداره برق از ایستگاه سَرپَری دهدشت به خروجی شهر سوق یکی از مهمترین پروژه‌های برق رسانی در استان محسوب می‌شود.

مرادی افزود: طول این طرح حدود ۲۰ کیلومتر و با استفاده از فناوری روز و نصب ۲ دستگاه رِیکلَوزر (کلیدی که برای قطع و وصل اتوماتیک مدار جریان متناوب ساخته شده است و می‌تواند عمل قطع و وصل را برای چندین بار انجام دهد) عملیاتی شد.
وی گفت: از مجموع ۷۷ دکل خطوط انتقال از ایستگاه سرپری تا محل اجرای پروژه ایستگاه دژ کوه بیش از ۵۱ دکل نصب و عملیات مونتاژ ۲۶ دکل دیگر نیز انجام شده است.
وی اضافه کرد: با اجرای این طرح مشکلات نوسانات و ناپایداری‌های شبکه‌های برق رسانی برای سالیان طولانی بطور کامل رفع خواهد شد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین