کد خبر: ۲۰۲۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۲:۱۱ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: با پنج رای اعضای شورای شهر یاسوج، سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، هدایت اکبری در ابتدای این نشست با بیان اینکه حدود ۶ سال مقدم در این جایگاه قرار داشتند و از تلاش های او و پرسنل شهرداری تشکر می کنیم، گفت: این صندلی ها به کسی وفا نمی کند و این جایگاه ها برای خدمت به مردم است، باید تلاش کرد بدون از تعصبات قومی و قبیله ای فردی را انتخاب کرد که بتوان ضمن خدمت به مردم، معوقات حقوقی کارکنان و مردم را پرداخت کند.

عطا الله دانشی دیگر عضو شورای شهر یاسوج نیز گفت: در دوره های پنجم و ششم شهردار بودند از تلاش های وی تشکر داریم و باتوجه به تحریم و کمبود اعتبارات برخی پروژه ها نتوانست به نتیجه برسد و از طرفی شهردار نباید اجازه دخل و تصرف در عزل و نصب ها می داد.

این عضو شهرداری با بیان اینکه مسئولان باید در حوزه نظارتی ورود کنند، اظهار کرد: مسئولان باید نسبت به مشکلات مرکز استان حتی در مجلس شورای اسلامی ورود کنند.

وی افزود: باید شهر متناسب با لیاقت شهروندان ساخت و شهروندان یقین داشته باشند تلاش شبانه روزی برای خدمت دهی ها خواهیم داشت.

دانشی تصریح کرد: از تلاش ها و زحمات اصحاب رسانه که مطالبه گری کردن و چشم و گوش مسئولان بودند، تشکر می کنیم.

دانشی افزود : شهردار به هر دلیلی استعفا داده است کار عاقلانه ای کرده است و باید بعد از موضوعات حواشی را رها کرد و به فکر کار و فعالیت در آینده باشیم.

دانشی گفت: با توجه به حسن سابقه بهرامی وی به عنوان سرپرست شهرادری تا زمان مشخص شدن شهردار جدید معرفی می شود.

فرشید احمدی کیش، یکی دیگر از اعضای شورای شهر گفت: از خدمات شهردار راضی بودم و تشکر می کنم ، امیدوارم کسی که انتخاب می شود قوی تر و توانمند تر باشد و بتواند برای کردم کار و تلاش کند و همانطور که با استیضاح او مخالف بودم و با استعفای او مخالفم و به امید روزهای بهتر برای شهر یاسوج.

کیوان آشنا، دیگر عضو شورای شهر یاسوج در ادامه گفت: در جلسات بعدی کسانی که نامزد کرسی شهرداری خواهد بود سوابق آنها بررسی می شود

هدایت اکبری نیز گفت: سجاد بهرامی با توجه به سوابق معاونت ترافیک، سرپرست، حوزه معاونت اقتصادی داشته است وی را به

بهنام عباس نژاد، یکی دیگر از اعضای شورای شهر یاسوج نیز گفت: مهندس بهرامی فردی لایق و باتجربه است و تلاش داریم با همکاری شورای شهر در این راستا کمک کنیم.

هدایت امیری با بیان اینکه مدیریت ها تغییر می کنند و میزها ارث پدری کسی نیست، گفت: عملکرد ها و موفقیت ها در ذهن مردم باقی می مانند، امروز تغییرات طبیعی است.

این عضو شورای شهر یاسوج، گفت: از زحمات و تلاش های مقدم تشکر می کنیم و عزم و همت ما این است برای شهر یاسوج گام برداریم و چون شهر یاسوج مرکز استان است همه مردم و مسئولان باید تلاش کنند زیرا موقعیت آن مربوط به همه مردم است.

وی با بیان اینکه باید برای پیشرفت شهر یاسوج تلاش کنند، گفت: باید یاسوج را شایسته پایتخت طبیعت ایران به سمت پیشرفت سوق داد.

امیری گفت: تلاش داریم افرادی که دارای رزومه و سوابق و متخصص باشند فردی انتخاب شود که به منافع شهر کمک کند.

 در این نشست با ۵ رای سید هدایت اکبری، بهنام عباس نژاد، عطا الله دانشی و هدایت امیری و همچنین کیوان آشنا، سجاد بهرامی به عنوان سرپرست انتخاب شد. همچنین نصرالدین حیاتی نیز از سوی جاودانه پیشنهاد شد که رای نیاورد.

در ادامه استعفای شهردار به رای گذاشته شد، که با ۵ رای با استعفای شهردار موافقت شد، در این رای گیری سید هدایت اکبری، عطاالله دانشی، هدایت امیری و بهنام عباس نژاد و کیوان آشنا موافق کردند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ساختار
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
شورای شهر در ساختار شهری قومی قبیله ای یعنی خودکشی دسته جمعی و پسرفت که دودش به چشم همه ماها میره باید یک شهردار توانمند با توجه به رزومه و تخصص انتخاب بشه اون هم بدون دخالت این شورای مبادله ای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
مردم یاسوج خواهان انحلال شورای فعلی شهر یاسوج هستن به نظرات مردم هم احترام بگذارید. این شهر نه شهردار دارد نه شورای شهر مسئولین محترم مدیران و ... بی کفایت و سهل انگار رو برکنار کنن تا شاهد آبادانی شهرمان باشیم. اگر نظرخواهی از مردم کنید متوجه میشین حدود ۹۸ درصد مردم از وضعیت این شهر ناراضی هستن . نه ورودی مناسب نه خروجی مناسب نه خیابان سالم و ...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین