تاریخ انتشار:۱۸:۲۰ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: مستند "خین بس" از تولیدات حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به بخش رقابتی اصلی جشنواره بین المللی امید راه یافت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،مسئول واحد فیلم حوزه هنری این استان گفت:مستند "خین بس" از جمله آثار راه یافته به بخش فیلم ملی یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویی است.

اکبر آیین افزود: علی نوری اسکویی، محمد حمزه‌ای و رضا نجاتی فیلم‌های این بخش را در چهار گروه داستانی، مستند، تجربی و انیمیشن انتخاب کرده‌اند.

وی تعداد آثار دریافتی در بخش‌های مختلف جشنواره را ۶ هزار و ٢۵٧ اثر اعلام کرد و ادامه داد: ٩٢ کشور جهان متقاضی حضور در جشنواره هستند.

مسئول واحد فیلم حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عوامل تولید بیان کرد: تهیه کننده و کارگردان این مستند: رضا دانش پژوه؛ دستیار کارگردان: ضرغام عادلی؛ مدیر تولید: خسرو روشناس، برنامه ریزان: محمد فتحی، علی خوش رفتار-تدارکات: حبیب اله دارایی؛ پوستر: فاطمه یزدانی، تصویر، تدوین و صداگذاری نیز رضا دانش پژوه بوده است.

آیین عنوان کرد: مستند خین بس روایتی از یک رسم قدیمی و به نقد مناسبات آن می‌پردازد که در اقلیم بومی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد تولید شده است.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویی امید به همت معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر و به دبیری مسعود مکاری در تابستان ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.