تاریخ انتشار:۲۰:۲۹ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: سامانه امداد هوشمند در کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیرکل کمیته امداد این استان گفت: این سامانه امداد هوشمند برای افزایش کیفیت خدمات رسانی به نیازمندان و رفع هم پوشانی با سایر ادارات راه اندازی شده است.
قباد مبشری افزود: این سامانه به منظور شناسایی نیازمندی‌های واقعی مددجویان در کمیته امداد راه اندازی شده، که با تلاش امدادگران این نهاد، همه اطلاعات خانواده‌های مددجو در این سامانه ثبت شده است.
وی ادامه داد: با راه اندازی این سامانه به آدرس soha.emdad.ir دیگر نیازی به مراجعه حضوری مددجویان به کمیته امداد نیست و آن‌ها می‌توانند نیازمندی‌های خود اعم از کمک‌های موردی، تحصیلی، مسکن، درمان، وام و سایر موارد را در این سامانه ثبت کنند تا براساس نیازمندی‌ها به آنان خدمت رسانی شود.
مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهداف و مزیت‌های این سامانه گفت: حفظ کرامت مددجویان، ایجاد شفافیت در خدمت رسانی، نیازسنجی واقعی، اثربخشی منابع درآمدی و عدالت توزیعی از مهم‌ترین مزایای راه اندازی سامانه امداد هوشمند است.
مبشری افزود: هر اندازه نیازسنجی دقیق و واقعی انجام شود اثربخشی منابع درآمدی کمیته امداد بیشتر می‌شود و عدالت توزیعی در کمیته امداد برقرار شود.
وی اضافه کرد: با توجه به شرایط فراهم شده در این سامانه در بستر الکترونیک، راه اندازی آن کمک‌های زیادی به خانواده‌های تحت حمایت خواهد کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.