تاریخ انتشار:۲۲:۲۶ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: وزیر راه و شهرسازی از افتتاح جاده پاتاوه به دهدشت قبل از پایان خرداد خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
محمد اسلامی در نشستی که با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور پیرامون زلزله سی‌سخت برگزار شد، گفت: بحران زلزله در سی‌سخت به خوبی مدیریت شد.

وی با اشاره به سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به کهگیلویه و بویراحمد در سال ۷۳ گفت: با سفر مقام معظم رهبری گام‌هایی برای رفع محرومیت از این استان برداشته شد که علی‌رغم کوهستانی و پراکندگی، راه‌های زیادی احداث شد.

وی عنوان کرد: نقطه کلیدی این بود که استان نقش یک چهار راه ترانزیتی را بر عهده گرفت و همین باعث شد از بن بست و محرومیت خارج شود.

وی بیان کرد: در آغاز دولت دکتر روحانی استان ۵۰ کیلومتر بزرگراه داشت که طی این مدت به ۲۳۰ رسیده و تا شهریور بزرگراه‌های استان ۶ برابر می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به محوز مهم پاتاوه به دهدشت گفت: قبل از پایان خرداد این محور افتتاح می‌شود، ضمن اینکه بیمارستان یاسوج تجهیز می‌شود.

وی پرواز‌های فرودگاه یاسوج را مطالبه مردمی دانست و گفت: بعد از پیگیری استاندار وضعیت پرواز‌ها بهتر شده تلاش این است که هر روز پرواز داشته باشیم.

وی جاده را مطالبه مردم سی‌سخت دانست و گفت: مردم سی‌سخت مطالبه جاده داشتند با تغییراتی دادیم مشکل معارضات حل شود که با تامین اعتبار عملیات احداث آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین