تاریخ انتشار:۱۵:۴۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: شماری از کارگران آبدار آب و فاضلاب کهکیلویه و بویراحمد خواستار پرداخت مطالبات و تعیین تکلیف خود شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، حدود ۱۹۰ نفر آبدار آبفای کهکیلویه و بویراحمد که هر چند روز یکبار تجمع صنفی برگزار می‌کنند جدا از بحث معوقات مزدی، از عدم اجرای طرح تبدل وضعیت شغلی خود انتقاد دارند.

یکی از کارگران گفت: طی سال‌های گذشته مرتبا پیگیر وضعیت شغلی و پرداخت مطالبات معوقه مزدی خود بوده‌ایم اما هر بار مسئولان کمبود منابع مالی و نبود درآمد را بهانه پرداخت نکردن حقوق و بیمه کارگران عنوان می‌کنند اما کارگران علارغم اینکه به دلیل دریافت نکردن چندین ماه دستمزد دچار مشکلات معیشتی هستند همچنان به فعالیت روزانه خود در بخش‌ها و شهرستان‌های دیشموک، بهمئی، گچساران باشت، پاتاوه و یاسوج ادامه می‌دهند.

این کارگران مدعی‌اند به واسطه پیمانکاری بودن و نداشتن قرارداد، وضعیت شغلی بلاتکلیفی داریم و هیچکدام از مدیران آب و فاضلاب، مسئولیت‌ مطالبات کارگران پیمانکاری را برعهده نمی‌گیرند در عین حال مسئولان شهرستانی و استانی نیز پاسخگو نیستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین