کد خبر: ۱۴۲۰۳
تاریخ انتشار:۰۸:۱۹ - ۲۷ آذر ۱۳۹۸
نصرالله شفیعی
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
هرچه زمان می گذارد ناکارآمدی و ناتوانی دولت در اداره امور کشور بیشتر روشن می شود. غائله بنزین از سریال های ادامه دار دولت روحانی است که نزدیک بود  جامعه رابه یک انفجار عمومی تبدیل کند. البته این جانب  این اقدام فاجعه آمیز را ناشی از ندانم کاری دولت نمی دانم بلکه آن را یک سناریو برای به بن بست کشاندن کشور می دانم تا این گونه وانمود شود که حاصل ایستادگی در برابر زیاده خواهی دولت بی رحم و زورگوی آمریکا همین است.
مردم وقتی با این مشکلات طراحی شده و برنامه ریزی شده جانشان به لب رسید قطعا تحمل نخواهند کرد و در نتیجه نظام و به تعبیری رهبری که به بیان قرآن چون سدی آهنین و بنیانی مرصوص با تدبیری فوق مدیریت زمان در برابر زورگویی و زیاده طلبی آمریکا ایستاده، مجبور به عقب نشینی شود. این خلاصه سناریویی است که دولت و در راس آن روحانی با پشتوانه ی قوی اصلاح طلبان واداده به دنبال آن هستند.
تابستان داغ را که آمریکا و ماهواره های پیاده نظام آن مطرح کردند یادتان هست. تبلیغات شدید برای فراخوانی مردم به ایجاد آشوب و ریختن به خیابان ها طراحی و تبلیغ شد، در داخل نیز دولت فخیمه با قطع آب و برق بر روی مردم آن هم در تابستان، زمینه را برای شورش مردمی فراهم ساخت. چه دلیلی داشت بعد از چهل سال که ما به آن حد از خودکفایی  برق رسیده بودیم که بتوانیم برق را صادر کنیم ولی ناگهان همه چیز قطع شد.
همان موقع گفتم هیچ نشانه ای بهتر از این اقدام دولت برای همراهی با تابستان داغ آمریکا وجود ندارد. اینکه روحانی گفت من حاضرم در این راه قربانی شوم یعنی چه؟  امید است که روحانی بیش از این با بازی  در زمین اصلاح طلبان و وادادگان، در دام آمریکا قرار نگیرد و باید از سرنوشت گذشتگان درس بگیرد.
ولی همین قدر باید گفته شود که انقلاب ما با این کارشکنی ها و ناجوانمردی ها آسیب می بیند ولی از حرکت باز نمی ایستد و به لطف الهی پوزه ی همه ی دشمنان داخل و خارج را بر  خاک خواهد مالید. من مثل روز روشن به این حقیقت مقدس که برگرفته از بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری است ایمان دارم.
و اما به کسانی که امروز بابت حمایت از روحانی از مردم عذرخواهی می کنند باید گفت عذر خواهی شما جز اینکه برای تطهیر خودتان از لکه ی ننگی که به دامنتان چسبیده چه دردی را برای مردم دوا می کند؟ شما در همه ی اختلاس ها، دزدی ها، لکه دار کردن عزت ایرانی و ناکارآمدی های این دولت شریک هستید. شما در تحمیل برجام نافرجام به نظام جمهوری اسلامی که همراه با خسارت محض  بود، شریک هستید. شما امروز واقعا روی آن را ندارید که از این دولت پیر و بی انگیزه و ناکارآمد دفاع بکنید. شما حتی زبان توجیهتان نیز قفل شده است.
چون جایگاه و پایگاهتان را در میان ملت از دست داده اید. از شما می پرسم چه کسانی پشت پرده ی جنگ روانی در حمایت از روحانی و تخریب رقیب بودند که این گونه مردم را دچار ترس و وحشت کردند که اگر به روحانی رای ندهید سایه جنگ بر شما حاکم خواهد شد و در پیاده روها دیوار کشیده خواهد شد؟ چه کسانی توجیه گر ناکارآمدی دولت یازدهم بودند تا به گونه ای بر  افکار مردم تاثیر بگذارند که دوباره به روحانی رای بدهند.
شما عذرخواهی نکنید، به خاتمی باغی انقلاب  بتازید که با حمایت بی چون و چرایش از روحانی وارد این معرکه شد. وعده های دروغین روحانی و ناکارآمدی او در دولت یازدهم کافی بود که اگر شما یک جو صداقت داشتید خط خود را از خط روحانی جدا کنید و با ادبیات دیگری وارد انتخابات بشوید. این دولت که هنوز پرده ی رسوایی هایش کاملا بیرون نریخته، دیگر جایی برای حمایت نگذاشته است.
شما خوب می دانید که انتقادات امروزتان از روحانی برای بقای فردایتان در صحنه ی سیاست است. برای این است که بار دیگر با هر تزویری قدرت را به دست بگیرید و کشور آزاد و مستقلمان را دو دستی تقدیم آمریکا کنید.
زندگانی سیاسی شما با افراط و تفریط درآمیخته است. به مواضعتان در دهه ی شصت و مواضع کنونی اتان نگاهی بیندازید و اوج دوگانگی را مشاهده کنید. از یک سوی عده ای از شما اظهار پشیمانی به خاطر حمایت از روحانی می کنند، از سوی دیگر با انتشار نامه مشهور به ۷۷  نفر ضمن حمایت از اشرار و اغتشاشگران به بهانه برقراری رابطه با آمریکا‌، خواستار تحویل دو دستی کشور عزیزمان‌به این کشور زورگو هستید
امیدوارم مردم حتی طرفدارانی از شما که با صداقت درونی اشان فکر می کنند ذره ای از راستی و درستی در مشی سیاسی شما وجود دارد  این بار در همه عرصه های انتخابات به گونه ای عمل کنند که نگذارند به تعبیر امام خمینی حکومت به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین