کد خبر: ۱۳۷۰۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار:۰۴:۵۲ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
استعفای یا عزل فرماندار چرام؛
عصر دنا: مراسم تکریم و معارفه فرماندار چرام با حضور مدیرکل سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): در حالی این روزها شایعه برکناری فرماندار چرام در فضاهای مجازی و برخی سایت‌های نامعتبر منتشر می‌شد و برخی از رسانه‌ها محلی از برکناری و عزل ابراهیم فتاح پور، فرماندار شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر می‌دادند، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با درخواست استعفای این مسئول موافقت کرد.

 البته تنها چند ساعت به برگزاری مراسم تکریم و معارفه فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی گفتگویی برگزاری این مراسم را تکذیب کرد و گفت: برگزاری تودیع و معارفه فرماندار چرام واقعیت ندارد.

با این وجود عصر شنبه مراسم تکریم و معارفه فرماندار چرام در سالن شبکه بهداشت و درمان چرام با حضور مدیرکل سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد و طی حکمی از سوی استاندار، داریوش پاداش به عنوان سرپرست فرمانداری چرام تعیین و از زحمات ابراهیم فتاح‌پور تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در این حکم آمده است:

« جناب آقای ابراهیم فتاح‌پور

اکنون که پس از مدتی تلاش و فعالیت به عنوان فرماندار شهرستان چرام این مسئولیت را به برادر خدمت‌گذار دیگری محول می‌نمایید، لازم می‌دانم از خدمات جنابعالی در طول دوران تصدی مسئولیت، تقدیر و تشکر نمایم، امیدوارم همواره در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری موفق و موید باشید»

با این حال باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری این مراسم را تکذیب می کند یا نه؟!

داریوش پاداش دارای ۱۹سال سابقه کار در وزارت کشور و   دارای سوابق کاری در فرمانداری کهگیلویه و چرام می باشد

مسئول ستاد بحران فرمانداری چرام

مسئول امور اجتماعی فرمانداری چرام

دبیر و جانشین ستاد انتخابات در همه ادوار

معاون اجرایی طرح سرشماری نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵

بازرس ویژه طرح تکریم ارباب رجوع

معاون فرمانداری چرام  در دولت تدبیر و امید


ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
تورا خدا فکری به حال بخشدار دیشموک کنید.به هر نعلی می زند .به یکی میگه اصلاح طلب هستم به یکی میگه اصول گرا .همه را بدبخت کرد .انتخابات را همه دیدند وضعف ایشان را
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
با سلام
اولا بنده ازاینکه یکی از بچه های چرام رشد کند خرسندم ولی ازاینکه شهرم پسرفت کند بخاطر نیروهای بی تجربه بسیار نارحت می شوم لذا با تمام احترامی که به اقای پاداش دارم از ایشان درخواست می کنم بخاطر شهر و مردم از این پست انصراف دهد تا یک نیروی باتجربه وپخته تری که توان مدیریت و پیگیر مطالبات مردم شهرستان چرام را دارد جهت رشد شهرودیارمان جایگزین شود ما دراین چهار سال گذشته بر اثر مدیرت فرماندار قبلی کم ضربه نخوردیم چرام نیروهای بسیار باتجربه و مردم داری وجود دارند که استحقاق این پست را دارد لذا از مدیریت استان درخواست می کنم به احترام مردم چرام برخیزد و یک شخصی به فرمانداری انتخاب نمایید که باتجربه و مدیریت لازم جهت پیگیری مطالبات مردم شریف چرام باشد اقای پاداش شاید یک کارمند خوبی برای فرمانداری باشد ولی یک فرماندار خوبی نمی تواند باشد لذا بنده به این عزیز توصیه می کنم که بخاطر حفظ و حرمت خود از پذیرش این پست صرف نظر کند و اجازه دهد فردی قوی تر دراین پست قرار گیرد . با تشکر از عصر دنا
همولایتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
متاسفم که یکی باید تکذیب یکی مراسم تودیع برگزار ایکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
جناب داریوش پاداش از نظر ...مشکل دارد و متاسفانه در همه دولتها آدمهای .....صاحب بهترین پست ها میشوند. بله با زد و بندهای سیاسی میتوان به مقام رسید ولی پسرفت و به بن بست رسیدن شهر و دیارمان هم حدی دارد. جناب پاداش درمورد شما باید گفت : بسیار سفر باید تا پخته شود خامی.... ولی چکار میشه کرد که در هر نهاد و اداره ای فردی که معاون میشه بعدش حتما باید سرپرست یا مدیر اون اداره یا نهاد شود و این کلا اشتباه است.
و همچنان ما در پرتو نظام مقدس!! جمهوری اسلامی!! مانده ایم ...
مدیر پایگاه به دلیل توهین از انتشار کامل دیدگاه پوزش می طلبیم
م. چراممممممم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
سیر به قهقرا رفتن چرام همچنان ادامه دارد و در این وانفسا متاسفانه دوای درد و راه علاجی پیدا نمیشود. شهروندان چرامی خوب بیاد دارند در این دو دهه اخیر شهر چرام هیچ نوع پیشرفت خاصی نداشته و فقط تعداد خانوارها و خانه های مسکونی زیاد شده. چرام با همان خیابانهای 20 سال گذشته، همان چهره غمزده شهری و همان مردم با همان سطح فکر و اینکه هرکس می گوید خودم و خانواده ام مهم است و اگر شهر را آب ببرد هیچکس واکنشی نشان نخواهد داد. پس در این نوع زندگی شهری هرکس میتواند چوپانی این مردم را بر عهده بگیرد...
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
چرام بدبخت شد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.