کد خبر: ۱۳۱۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۱:۲۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
دبیر ستاد انتخابات قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: دبیر ستاد قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد برنامه محوری و پاک دستی را دو ویژگی مهم قالیباف عنوان کرد و گفت: ۵۰ اقتصاددان در مدت دو سال برای تدوین برنامه اقتصادی آقای قالیباف کار کرده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): خلیفه خلقی‌پور در همایش هم‌اندیشی حامیان محمد باقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: نقطه عطف جمهوری اسلامی ایران که حتی دشمنان هم آن را پذیرفته‌اند، ولایی بودن است.

وی حاکم نبودن مدیریت سیستمی را مشکل امروز کشور دانست و افزود: کشور ما امروز نیاز به یک مدل مدیریت سیستمی دارد که آقای قالیباف آن را پیشنهاد کرده و با استقبال عمومی مواجه شده و سوابق قالیباف نیز نشان می‌دهد که در زمینه مدیریت، الگوهای موفقی را اجرا کرده است.

دبیر ستاد انتخابات قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آقای قالیباف در سن 18 سالگی فرمانده لشکر بوده و پس از آن پایه‌گذار قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء بود که امروز این قرارگاه موفقیت‌های عظیمی را در داخل و خارج کشور کسب کرده است.

وی عنوان کرد: تحول در نیروی انتظامی و پایه‌گذاری فناوری اطلاعات در این نیرو از دیگر عملکردهای مثبت قالیباف در عرصه مدیریتی است که پس از آن نیز در عرصه مدیریت شهری توانمندی‌های خود را نشان داد و امروز حتی رقبای وی به موثر بودن آقای قالیباف در شهرداری تهران و سازندگی این شهر اذعان دارند.

دبیر ستاد انتخابات قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد به جمنا و رویکردهای آن اشاره داشت و گفت: پس از یک مطالعه و بررسی بعد از انتخابات مجلس، جبهه مردمی نیروهای انقلاب با هدف کلی تغییر وضع موجود شکل گرفت و اعضای این جبهه بر این هدف اتحاد دارند.

خلقی‌پور حضور قالیباف در انتخابات را تکلیف دانست و بیان کرد: قالیباف تصمیم قطعی برای حضور در انتخابات نداشت و در مجمع دوم جمنا هم پیام فرستاد که کاندیدا نمی شوند اما در جمنا بررسی‌هایی شده بود که قالیباف زمینه لازم و سوابق خوبی برای حضور دارد.

وی با رد شایعه کناره‌گیری قالیباف از انتخابات، گفت: بعد از مناظره‌ها اقبال عمومی به آقای قالیباف با شیب تندی افزایش یافت و اصلا امکان ندارد که وی انصراف بدهد.

دبیر ستاد انتخابات قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد از استقبال جامعه دانشگاهی و توده مردم به سمت قالیباف خبر داد و ابراز کرد: نظر جمنا بر این است که کاندیدایی در عرصه بماند که بیشترین استقبال عمومی را دارد و بعد از مناظره اول این استقبال به سوی آقای قالیباف افزایش یافته است.

خلقی‌پور گفت: مناظره اول به مباحث کلی اختصاص داشت و باید منتظر مناظره‌های بعدی باشیم که به حوزه‌های جزئی‌تر می‌پردازد و آمار و اطلاعات آقای قالیباف در این زمینه‌ها بسیار بالاست.

وی بیان کرد: آنچه که در مناظره اول بیش از همه آشکار بود، عدم اطلاع رئیس جمهور از وضعیت کشور است و فلسفه کاندیداتوری جهانگیری نیز همین موضوع است.

دبیر ستاد انتخابات قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد پاک‌دستی و برنامه محوری را دو نقطه عطف قالیباف عنوان و بیان کرد: 50 اقتصاددان در مدت دو سال برای تدوین برنامه اقتصادی آقای قالیباف کار کرده‌اند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
پ خش چه کرد بهتر بی یکی از همون اقتصاد دانل بیا وجی قالیباف کاندید وابو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین