کد خبر: ۱۲۹۸۶
تاریخ انتشار:۰۶:۵۷ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: مصدومیت محمد انصاری در بازی برابر پدیده تشدید شد و به همین دلیل او در تمرینات پنج شنبه و جمعه پرسپولیس شرکت نکرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): بازیکن پرسپولیس به توصیه پزشکان اقدام به گرفتن MRI کرد و در تمرینات دو روز اخیر سرخپوشان حضور نداشت.

در هر حال تلاش کادر پزشکی پرسپولیس برای مداوای این مدافع ادامه دارد. گفته می شود وضعیت دقیق انصاری و اینکه آیا او به بازی برابر الهلال عربستان می رسد یا نه، فردا مشخص خواهد شد. آنچه که در حال حاضر در مورد وضعیت انصاری گفته می شود این است که امکان بازی کردن او زیاد نیست، اما فردا به طور دقیق مشخص خواهد شد که آیا به بازی بعدی پرسپولیس می رسد یا نه.

محمد انصاری در دو روز اخیر به فیزیوتراپی و تمرینات انفرادی سبک پرداخت. بر اساس ترکیبی که تمامی رسانه ها ساعاتی قبل از بازی با پدیده مشهد اعلام کردند، در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور نداشت. قرار بر این بود که انصاری در صورت لزوم در نیمه دوم به جای ربیع خواه برابر پدیده مشهد به میدان برود، اما وقوع برخی اتفاقات موجب شد که ربیع خواه در نیمه دوم بازی کند و انصاری در نیمه اول.

منبع: وب سایت برنامه نود
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین