تاریخ انتشار:۱۶:۳۵ - ۲۶ آذر ۱۳۹۵
رئیس دادگاه عمومی چاروسا مطرح کرد
عصر دنا: رئیس دادگاه عمومی چاروسا از رفع اختلافاتی گاه با سابقه 15 ساله در چاروسا به همت دادگستری خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید سعید سعادت‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک آغاز هفته وحدت اظهار داشت: ریشه و اساس پیشرفت ملت‌های جهان بر اساس وحدت استوار است و کشورهایی که از وحدت و انسجام کافی برخوردار نباشند همواره مورد طمع کشورهای استکباری قرار می‌گیرند.

رئیس دادگاه عمومی چاروسا به وحدت و همدلی در بین مردم برای حل اختلافات اشاره و بیان کرد: وحدت یکی از مقوله‌های مهم در یک منطقه برای پیشرفت است که با وحدت و همدلی مردم با همدیگر می‌توان پرونده‌های کمتری در دادگستری مشاهده کرد.

وی اشاره‌ای به پرونده‌های با سابقه بالا در دادگستری چاروسا کرد و افزود: یکی از پرونده‌های اختلافی موضوع زمین زراعی بود که در قسمت چهارراه قلعه‌رئیسی بود که بیش از 15 سال است که این پرونده در دست اقدام بود.

این مسؤول در ادامه افزود: با وساطت رئیس دادگاه عمومی چاروسا این مشکل با لطف خدا و استفاده از هدایت‌ها و دستورالعمل‌های رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد و طرفین به همدیگر رضایت دادند.

سعادت‌فر به پرونده دعوا و اختلافات در روستای آبچندار چاروسا هم اشاره کرد و یادآور شد: یکی دیگر از پروندهایی که در چاروسا بسیار پیچیده و اختلافاتی را در منطقه به وجود آورده بود و بیش از 5 سال از این اختلاف می‌گذشت با وساطت رئیس دادگاه و سیاست‌های کلان رئیس‌کل دادگستری استان منجر به حل و فصل شد.

رئیس حوزه قضایی چاروسا به پرونده به سرقت احشام مردم چاروسا و بخش‌های همجوار اشاره کرد و یادآور شد: یکی از پرونده‌هایی که شاکی بسیار زیادی داشت و چندین مرتبه این موضوع در خطبه نماز جمعه قلعه رئیسی عنوان شده بود سرقت احشام در این منطقه بود که با رهنمودهای رئیس‌کل محترم و زحمات بی‌شائبه امام جمعه محترم و ارشاد مردم به عواقب این کار و به کار بردن ابزار قانونی متهمان دستگیر و مراحل قانونی در خصوص آنها اعمال شد. 

وی به پرونده پر حاشیه کمربندی قلعه‌رئیسی هم اشاره و خاطرنشان کرد: یکی دیگر از پرونده‌هایی که در منطقه چاروسا و در شهر قلعه‌رئیسی بسیار حاشیه برای مردم سطح شهر و شهرداری داشت و دغدغه امام جمعه و شبکه بهداشت چاروسا بود موضوع پرونده شهرداری قلعه رئیسی در جاده کمربندی بود که سال‌هاست این مشکل سبب ترافیک و مشکلات برای مردم شهر بود.

سعادت‌فر اضافه کرد: در سال گذشته به دلیل اختلافات شدیدی که بین شهرداری قلعه‌رئیسی و صاحبان زمین کمربندی صورت گرفته بود پرونده بسیار پیچیده شده بود ولی خوشبختانه با کمک امام جمعه و مسؤولان و بخشدار چاروسا این مشکل نیز برطرف شد و مالکین زمین مربوطه نیز با جلب رضایت آنها اجازه دادند کار کمربندی انجام شود.

رئیس حوزه قضائی چاروسا در پایان گفت: با حضور حجت‌الاسلام مزارعی به عنوان مدیرکل دادگستری استان، امنیت خوبی در استان حاکم و همدلی میان مردم و قضات نیز افزایش پیدا کرده و اکثریت پرونده‌های مسن با سیاست‌های کلان ایشان رسیدگی شده و میان محقان احقاق حق شد که اینجانب به عنوان نماینده رئیس کل دادگستری به صورت شبانه‌روزی در خدمت مسؤولان و شهروندان چاروسا هستم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.