تاریخ انتشار:۲۰:۰۲ - ۲۹ آبان ۱۳۹۵
فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه:
عصر دنا: فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه گفت: به مناسبت هفته بسیج اجتماع بزرگ و حماسی بسیجیان در شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سرهنگ سعید برومندزاده در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: تقارن هفته بسیج امسال با ایام اربعین حسینی به طور قطع ماهیت و هویت برنامه‌هایی که پیش‌بینی شده رنگ و بوی عاشورایی دارد و بخش عمده‌ای از این برنامه‌ها متناسب با اربعین حسینی پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه با بیان اینکه در هفته بسیج 83 برنامه در قالب 33 عنوان در 4 بخش شهرستان کهگیلویه اجرا می‌شود، گفت: غبارروبی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدا و نشست‌های بصیرتی در اقشار مختلف بسیج از مهمترین برنامه‌هایی‌ست که در این هفته پیش‌بینی و انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اجتماع بزرگ و حماسی اقشار مختلف بسیج در شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود، افزود: در روز 5 آذر قبل از آغاز نمازجمعه در هر 4 بخش مرکزی، چاروسا، دیشموک و سوق شهرستان اجتماع بزرگ بسیجیان در مصلاهای شهرستان برگزار می‌شود.

برومندزاده با بیان اینکه در این هفته تیم‌های پزشکی به مناطق محروم شهرستان اعزام می‌شوند، افزود: به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی و همچنین بازدید از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه با بیان اینکه با الگوبرداری از پیاده‌روی اربعین حسینی در کربلا، 2 همایش پیاده‌روی اربعین در چاروسا و سوق برگزار که حضور 4 تا 5 هزار نفری برای هر کدام از این برنامه‌ها پیش‌بینی شده، تصریح کرد: این مراسم نمادین روز یکشنبه همزمان با اربعین حسینی از مرقد شاهزاده یوسف(ع) تا صحن امامزاده پیر شهید(ع) واقع در روستای بلوط بنگان برگزار و در بخش چاروسا عموم مردم نیز می‌توانند از نقاط مختلف به سمت امامزاده سید محمود(ع) پیاده‌روی ‌کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.