تاریخ انتشار:۱۴:۰۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۵
عصر دنا: امام جمعه موقت دیشموک گفت: منکر اصلی جامعه ما در حال حاضر فیش‌های نجومی است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام شعیب عبدالپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه افراد به تقوا و دوری از گناه و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله‌ الحسین(ع) اظهار کرد: عاشورا به ما درس‌های زیادی داد که آموختن درس عاشورا و زیارت کربلا از آن جمله است.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از هیئات مذهبی این شهر عنوان کرد: یکی از بارزترین و مهم‌ترین پیام عاشورائیان ذلت‌ناپذیری است که در رفتار حضرت امام حسین(ع) و یارانش از عالی‌ترین صفات است.

امام جمعه موقت شهر دیشموک گفت: ذلت‌ناپذیری رفتاری است که دشمن هر چه قدر تلاش کرد که امام حسین(ع) و یارانش را وادار به تسلیم کند موفق نشد و همچنان شعار هیهات منا‌ الذله منشور قیام امام حسین(ع) بود.

عبدالپور بیان داشت: عاشورا و رفتار عاشورائیان به شیعه یاد داد که اگر نظام سلطه و قدرت‌های مستکبر بخواهد نظام اسلامی را تهدید کند و  اگر دشمن ما را در محاصره اقتصادی قرار دهد تسلیم نخواهیم شد.

وی با اشاره به هفته امر و به معروف و نهی از منکر ابراز داشت: امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر فقط در خصوص گوش دادن موسیقی غیر مجاز و بد حجابی نیست.

عبدالپور اذعان کرد: منکرات جامعه امروز ما خسارت‌های اقتصادی و فیش‌های نجومی است که بر منابع ملی ما خسارت وارد خواهد شد و امرین به معروف و ناهیان از منکر سعی کنند در این خصوص ورود کنند.

وی متذکر شد: احداث سد بالیاب آرزوی قلبی مردم منطقه دیشموک است که باعث رفع مشکلات مناطق دیشموک، چاروسا، باغملک و رامهرمز است و باید تقدیر و تشکر از نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه در خصوص پیگیری این پروژه داشته باشیم.

خطیب موقت شهر دیشموک با بیان اینکه اجرای طرح دیگری در خصوص مرکز سلامت این شهر باعث رفع بسیاری از مشکلات این منطقه می‌شود بیان کرد: از شهرداری محترم جهت همکاری اجرای مرکز سلامت شهر دیشموک با زمینی به متراژ 4 هزار متر مربع و زیربنای هزار و 800 متر با تجهیزات پزشکی پیشرفته و اتاق عمل تشکر می‌کنیم./ فارس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.