کد خبر: ۲۲۹۸۳
تاریخ انتشار:۱۴:۳۰ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با صدور اطلاعیه‌ای، مهلت مجدد ثبت نام برای آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی را اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام کرد: پیرو انتشار اطلاعیه راهنمای ثبت نام در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲، به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، مهلت مجدد برای ثبت نام از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ تا روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ در نظر گرفته شده است.

متقاضیان می‌توانند پس از مطالعه دقیق اطلاعیه راهنمای ثبت نام، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً ثبت نام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین