کد خبر: ۲۲۷۷۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۰:۱۱ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: منتخب مردم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گفت: علیا و سفلی، گرمسیر و سردسیر، نگاه قومیتی، حزبی وجناحی و این چنین واژه‌هایی دراندیشه بلند راه روشن فردا تنها یک آدرس جغرافیایی است و در این جریان علم محور، نگاه شایسته گزینی و تخصص محوری بر دیگر نگاه‌ها و معیارها، ارجحیت دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، محمد بهرامی منتخب مردم شهرستان‌ های بویراحمد، دنا و مارگون در دوازدهمبن دوره مجلس شورای اسلامی از حضور حماسی مردم و عوامل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد و افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد، دنا و مارگون با همه‌ی فراز و فرودها و رقابت‌هایش به پایان رسید.

وی تصریح کرد: قبل از هر چیز از همه مردم حوزه انتخابیه که هر کدام به سهم خود در خلق این شور و شکوه مشارکت، نقش آفرینی نمودند و در راستای سربلندی فردای وطن و بیانات مقام معظم رهبری، گام برداشتند، صمیمانه و خاضعانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

منتخب مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:از همه‌ی حامیان و همراهان جریان مردمی راه روشن فردا، از ابتدا تا کنون، که صبورانه، دلسوزانه و با همتی بلند، برای به ثمر نشستن درخت راه روشن فردا و توسعه و آبادانی این دیار تلاش فراوان نموده‌اند، خالصانه سپاسگزارم و همچنین به تمام کاندیدای محترم این انتخابات و حامیان این عزیزان که قطعااندیشه پیشرفت این خطه از سرزمینمان را داشته‌اند، خسته نباشید و خداقوت می‌گویم.

وی ادامه داد: بی شک جریان مردمی و علمی و عملگرای راه روشن فردا اینک متعلق به تک تک مردم شریف و نجیب این جغرافیاست و کلماتی مانند علیا و سفلی، گرمسیر و سردسیر، نگاه قومیتی، حزبی وجناحی و این چنین واژه‌هایی دراندیشه بلند راه روشن فردا تنها یک آدرس جغرافیایی است و در این جریان علم محور، نگاه شایسته گزینی و تخصص محوری بر دیگر نگاه‌ها و معیارها، ارجحیت دارد.

بهرامی ابراز کرد: اینک هنگامه‌ی دوستی‌ها و همدلی‌ها و حرکت همگانی به سوی فردای بهتر است.امیدوارم در پناه خداوند متعال و دعای خیر شما مردم بی‌نظیر، بتوانم با سربلندی جوابگوی حسن اعتماد شما خوبان باشم.

به گزارش ایرنا، محمد بهرامی از جبهه اصلاح طلبان با ۷۱ هزار رای منتخب مردم حوزه انتخابیه بویارحمد، دنا و مارگون شد.

وی فعالیت های فرهنگی، اجرایی و سیاسی خود را از دهه ۸۰ آغاز کرد، بهرامی که از تاریخ ۱۹ خردادماه سال ۱۳۸۶ نیز به عنوان شهردار یاسوج مرکز کهگیلویه بویراحمد انتخاب شده بود از نگاه این حوزه انتخابیه اقدام های ماندگاری انجام داده است.

بهرامی که تا آبان ماه سال ۱۳۹۰ و به مدت حدود چهار سال به عنوان شهردار یاسوج فعالیت اجرایی داشت اما مهمترین عرصه فعالیت سیاسی بهرامی با حضور در رقابت های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در سال ۹۸ کلید خورد.

در آن دوره بهرامی با ۴۱هزار و۹۵۱ رای دوم شد و توانست سبد رای خوبی برای نخستین دور حضور کسب کند،کل آراء ماخوذه در حوزه بویراحمد و دنا در آن دوره نیز ۱۷۵هزار و ۸۵۴رای اعلام شد

بهرامی توانست در انتخابات امسال و با کسب ۷۱ هزار و ۷۴۷ رأی از مجموع کل ارای ماخوزه از این حوزه انتخابیه به عنوان نفر اول و منتخب مردم برای مجلس دوازدهم شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
تبریک خدمت آقای بهرامی.
من به ایشان رای ندادم ولی امیدوارم مثل روشنفکر عمل نکند
پاسخ ها
روشنفکر تمام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
هیچ شخصی مثل روشنفکر نمی تواند عمل کند حتی اگر خدای نکرده چنین قصدی داشته باشد
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
اتفاقاً سه ماه جلوتر از زمان حرکت میکند و شروع کرده اند به تغییرات ،درصورتیکه تیم بی سوادی دارند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین