کد خبر: ۲۲۷۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۲۷ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: در پایان اعلام می نمایم بنا به درخواست مکرر دوستان و همراهان و مردم شریف حوزه سه گانه حرکت مقدس جنبش نخبگانی جبهه نجات و ایل اندیشه، از امروز آغاز مجددی را استارت و بنا به تعهدی که به مردم وعده داده بودیم تا رسیدن به سر منزل مقصود یعنی نهادینه کردن گفتمان مورد نظر کوچکترین تعللی نخواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، شیرعلی خرامین، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیامی نوشت:

انا عرضنا الامانة علی السماوات والارض والجبال فابین ان یحملنها واشفقن منها وحملها الانسان انه کان ظلوما جهولا
ایام سنگین امتحان سخت و تعیین سرنوشت انسانها یعنی انتخابات با همه فراز و نشیب ها امروز با اعلام نتایج نهایی انتخابات به پایان رسید.

دوران امتحان سخت ما انسانها در تشخیص و تصمیم برای آینده خود و فرزندانمان در تاریخ این سرزمین نوشته خواهد شد و آیندگان در مورد رفتار ما قضاوت خواهند کرد.
پیروز واقعی مردمی است که علی رغم همه نگرانیها ، شکوه ها و شکایت ها با حضور خود در انتخابات صحنه های زیبای بی بدیلی را در تاریخ این دیار خلق کردند که تمام نسل‌های ما به این لحظه های تاریخی افتخار خواهند کرد.
گرچه صحبت در مورد همه دردها و رنجها، کم و کسری ها، نامهربانی ها ، نابرابری‌ها و...را به زمان دیگری در آینده موکول خواهم نمود اما به تاسی حدیث من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل اینجانب لازم می دانم به نمایندگی از جبهه مردمی نجات و ایل اندیشه؛نهایت تشکر و سپاس گذاری خود را نسبت به خلق این حماسه اعلام و سر را به نشانه شکر بر زمین می گذارم و بر دست تک تک این قوم نجیب و قدر شناس بوسه می زنم .
ویژه لازم می دانم اوج سپاس گذاری خود را از کسانی داشته باشم که در این آشفته بازار زر ، زور و تزویر رای پاک ، خالص و مقدس خود را به نام فرزند خود در صندوق ریخته اند. مرحبا بر شما که شنیدید، تشخیص دادید و انتخاب کردید .
جبهه نجات با پایبندی به اخلاق ، قانون و خردمند ورزی گفتمان بی بدیلی را در تاریخ این سرزمین خلق نمود که نمود واقعی آن را به وضوح می توان در گفتمان روزانه مردم دید و لمس نمود .

این گفتمان نشان داد که به رغم باورهای غلط رایج میتوان سیاست را با اخلاق ، اندیشه و صداقت آشتی داد. مردم پیروز میدان را یقینا گفتمان و اندیشه می دانند و آن را می ستایند
در پایان اعلام می نمایم بنا به درخواست مکرر دوستان و همراهان و مردم شریف حوزه سه گانه حرکت مقدس جنبش نخبگانی جبهه نجات و ایل اندیشه، از امروز آغاز مجددی را استارت و بنا به تعهدی که به مردم وعده داده بودیم تا رسیدن به سر منزل مقصود یعنی نهادینه کردن گفتمان مورد نظر کوچکترین تعللی نخواهد داشت.

لبیک یا محمد

شیرعلی خرامین
۱۲ اسفند ۱۴۰۲

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
خیانت کار تاریخ
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین